کد خبر: ۱۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 22
تنظیم و مرتب کردن یک گوشی جدید می تواند کار بسیار مشکلی باشد. لازم است دوباره اپلیکیشن های مورد علاقتان را دانلود کنید و شماره تماس ها و تصاویرتان را انتقال دهید. اما می خواهیم یک اپلیکیشن عالی از موتورولا را به شما معرفی کنیم.
به گزارش آی تابناک : اپلیکیشنی به نام Migrate app که می توانید از آن برای انتقال شماره تماس ها، پیام ها، تصاویر، لیست تماس های ورودی و خروجی و موارد دیگر به گوشی اندروید جدیدتان، آیفون و یا حتی گوشی های قدیمی تر استفاده کنید.

متاسفانه موتورولا بازنشستگی این اپلیکیشن را از اندروید 6.0 به بعد اعلام کرد. با این که ممکن است با اپلیکیشن دیگری جایگزین شود اما فعلا از این اپ می توانید از اندروید 2.2 Froyo تا اندروید 5.1 لالی پاپ بهره ببرید.

اگر نسخه اندرویتان را به مارشمالو ارتقا داده اید، موتورولا سه جایگزین به شما معرفی می کند که هر کدام از آنها را دانلود و استفاده کردم. این اپلیکیشن ها را بعدا معرفی خواهم کرد. ضمنا یک اپلیکیشن از کمپانی سامسونگ برای انتقال اطلاعات و تماس های به گوشی های گلکسی هم پیدا کردم.

در اندروید لالی پاپ، می توانید از ویژگی به نام Tap and Go برای انتقال اپلیکیشن ها به گوشی اندروید جدیدتان با استفاده از NFC استفاده کنید. بنابراین نمی توانید از آن برای انتقال تصاویر یا نوشته بهره ببرید.

اپلیکیشن Copy My Data

می توانید از اپلیکیشن Copy My Data برای انتقال تماس ها، تقویم و تصاویر یک دستگاه به دستگاه دیگر کمک بگیرید. اپلیکیشن را در هر دو دستگاه باز کنید و هر دو دستگاه را به یک شبکه وای فای متصل کنید تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. پس از انجام این کارها و تنظیمات، اپلیکیشن Copy My Data اطلاعات شما را از یک دستگاه به دیگری انتقال می دهد. این اپلیکیشن همچنین قابلیت بک آپ گیری از اطلاعات با استفاده از گوگل درایو را داراست.

اپلیکیشن Phone Copier

این اپلیکیشن تعدادی گزینه برای انتقال تماس ها و پیام های نوشتاری به شما ارائه می دهد. اول این که می تواند از اطلاعات شما به صورت محلی و داخل تلفن یا در فضای ابری خود Phone Copier بک آپ گیری کرده و آنها را در صورت نیاز به شما بازگرداند. دوم این که می توانید شماره تماس ها و پیام های نوشتاری را از طریق بلوتوث به گوشی دیگر انتقال دهید. همچنین می توانید اندروید خود را به کامپیوترتان متصل کنید و با استفاده از نرم افزار Mobiledit desktop از اطلاعات بک آپ گیری کرده و آنها را انتقال دهید. سازنده، همراه با این اپ یک اپ دیگر نیز ارائه داده است موسوم به Contacts Optimizer که شماره های تکراری را پیدا و ادغام می کند.

اپلیکیشن SHAREit

Shareit نیز از WiFi Direct برای انتقال اپلیکیشن ها، تصاویر، ویدئو ها و دیگر فایل ها از یک گوشی به گوشی دیگر استفاده می کند. می توانید از آن برای تنظیم گوشی جدیدتان یا اشتراک گذاری فایل ها با دیگران استفاده کنید. این اپلیکیشن همچنین می تواند از دستگاه شما کپی گرفته و آن را به دستگاه جدید انتقال دهد. SHAREit برای اندروید، آی او اس و ویندوزفون موجود است.

اپلیکیشن Samsung Smart Switch Mobile

اگر یک گلکسی جدید خریده اید، می توانید از این اپ برای انتقال اطلاعات به گوشی جدید استفاده کنید. این اپ شبیه به Motorola Migrate عمل می کند و می توانید از آن برای انتقال اطلاعات از یک اندروید یا آی او اس به گلکسی استفاده کنید. اپلیکیشن را نصب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. دستگاه های اندروید می توانند برای انتقال شماره ها، موزیک ها، تصاویر، تقویم، پیام های نوشتاری و تنظیمات گوشی مستقیما به WiFi Direct متصل شوند.
برای انتقال از آی او اس می توانید از هم از کابل استفاده کنید و هم اطلاعات را از آی کلود یا آی تیونز وارد کنید.

تا به حال از این اپلیکیشن ها استفاده کرده اید؟ نظرتان در مورد آنها چیست؟






منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار