تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 22
فیسبوک قابلیت جدیدی را برای کسانی که با گوشی هوشمند عکس می‌گیرند به مسنجر اضافه کرده است. فیسبوک رزلوشن مورد پشتیبانی فیسبوک مسنجر را از 2K به 4K افزایش داده است در نتیجه از حالا به بعد می‌توانید عکس‌ها را با رزلوشن کامل و بدون این که مسنجر آن‌ها را فشرده کند برای دوستان و آشنایانتان بفرستید و دریافت کنید.
به گزارش آی تابناک : پیام رسانی با فیسبوک و البته بسیاری دیگر از برنامه‌های مسنجر تنها به متن محدود نمی‌شود و شما می‌توانید محتوای تصویری نیز بفرستید.بیشتر ما در کنار گیف و ایموجی ما معمولاً عکس نیز برای دوستان و آشنایانمان می‌فرستیم. این موضوع به خصوص از زمانی بیشتر خود را نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند دوربین‌های بسیار خوب و با کیفیتی دارند. 
فیسبوک اعلام کرده است که هم اکنون می‌توانید تصاویر خود را با رزلوشن 4K یا تا  4096 x 4096 پیکسل در مسنجر به اشتراک بگذارید. این بیشترین میزانی است که هم اکنون گوشی‌های هوشمند پشتیبانی می‌کنند. 
درضمن فیسبوک تصاویری را منتشر کرده بود تا تفاوت بین 2K و 4K را نشان دهد. البته تفاوت این دو بیشتر برای کسانی که بسیار دقیق هستند و یا روی جزئیات زوم می‌کنند قابل دیدن است. 





منبع : makeuseof 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار