کد خبر: ۱۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 22
جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) به ۳ دستاورد ملی در حوزه فناوری اطلاعات اعطا می شود.
به گزارش آی تابناک : از میان ۹۴ محصول داوری شده در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، ۱۵ محصول برگزیده شده که از میان آن به ۳ دستاورد، جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی اهدا می‌شود.

کمیته علمی پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات، از میان ۹۴ محصول دریافتی، براساس معیارهای گوناگونی در سه حوزه فرهنگی-اجتماعی، سیاستی-مدیریتی و علمی-فناورانه،  ۱۵ محصول را به عنوان محصول برگزیده انتخاب کرد.

از میان این محصولات، سه محصول شایسته دریافت جایزه ملی فناوری اطلاعات (فاب) هستند که در روز همایش معرفی می‌شوند؛ همچنین از سایر دستاوردهای برگزیده، شامل مقالات، ایده‌ها و محصولات برگزیده، نیز در روز همایش تقدیر می‌شود.

دستاوردهای ارائه‌شده در موضوعاتی نظیر بانکداری الکترونیک، دولت الکترونیکی و گردشگری الکترونیکی ارائه شده‌اند.

همچنین، در بخش مقالات، از مجموع مقالات داوری شده، ۱۶ مقاله برای ارائه شفاهی، ۲۲ مقاله برای ارائه پوستری و ۲۳ مقاله برای درج در خلاصه مقالات انتخاب شدند که از این میان ۶ مقاله به عنوان مقالات برگزیده ذیل محورهای سه‌گانه همایش پنجم معرفی می‌شوند.

در بخش ایده‌ها نیز پس از ارزیابی و داوری نهایی ۱۴ ایده برگزیده مشخص شد.

پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران روز یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.






منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار