کد خبر: ۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - 2017 November 22
Redmi Note 4 یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی بود که برای این شرکت سازنده گوشی های هوشمند رکورد شکنی کرد. این گوشی در ماه آگوست سال 2016 معرفی شده بود و می توان با اطمینان اعلام کرد که زمان رونمایی از جانشین آن فرا رسیده است.

به گزارش آی تابناک : حالا که زمزمه هایی مبنی بر معرفی گوشی جدید شیائومی شنیده می شود، افشاگران کار خود را پیرامون این گوشی جدی تر کرده اند و اولین تصویر زنده از ردمی نوت 5 را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده اند.

بر اساس این تصویر ردمی نوت 5 دارای چیپ ست اسنپدراگون 625 خواهد بود. نسبت صفحه نمایش ترند این روزها، یعنی 18:9 در این گوشی با صفحه نمایش 5.99 اینچی نیز مشاهده می شود. رزولوشن نمایشگر ردمی نوت 5 فول ‌اچ‌دی پلاس می باشد.

طبق تصویر گوشی 54 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد، این یعنی حافظه آن 64 گیگابایت است. حداقل یک دوربین با سنسور 12 مگاپیکسل نیز در این گوشی وجود خواهد داشت و سیستم عامل ردمی نوت 5 نیز اندروید 7.1.2 نوگا می باشد. در تصویر مشخص است که ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت است و سنسور اثر انگشت احتمالا در پشت گوشی قرار گرفته است.

عکس فوق نشان میدهد که دوربین سلفی گوشی دوگانه نیست و دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور درست مانند ردمی نوت 4 در سمت راست گوشی قرار گرفته اند. هنوز از تاریخ معرفی این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست، اما با نزدیک شدن به زمان رونمایی جزئیات بیشتری از این گوشی کشف خواهد شد.






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار