کد خبر: ۱۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 21
بنظر میرسد که با وجود پرونده های باز دو شرکت کوالکام و اپل، علیه یکدیگر، همکاری این دو اجتناب ناپذیر است. پیش از شنیده می شد که اپل وارد فاز تازه ای از همکاری با اینتل شده است، تا در تولید آیفون های سال 2018 بی نیاز از کوالکام باشد. حالا KGI در اخبار خود چیزی غیر از این را می گوید.

به گزارش آی تابناک : در اوایل نوامبر KGI اعلام کرده بود که اپل برای سال 2018 قصد دارد سه گوشی هوشمند معرفی کند، که دو گوشی از سه گوشی آینده با صفحه نمایش OLED عرضه خواهند شد. آخرین اطلاعاتی که از تحلیگر KGI یعنی Ming-Chi Kuo منتشر شده است، اعلام میکند که حداقل یکی از این گوشی ها مجهز به مودم X20 کوالکام خواهد بود. این موضوع با وجود انبوهی از شکایت های دو شرکت علیه یکدیگر است.


این تحلیلگر معتقد است که اینتل قصد دارد بین 70 تا 80 درصد از مودم های آیفون های اپل را تولید کند، که با این اوصاف تولید 20 الی 30 درصد باقیمانده بر عهده کوالکام خواهد بود. چیپ ست های جدید سرعت انتقال LTE بهتر را با توجه به طراحی آنتن 4x4 MIMO پشتیبانی خواهند کرد.

انتظار میرود که آیفون های 2018 از دو سیم کارت دوگانه (DSDS) و اتصال LTE دوگانه نیز پشتیبانی کنند. این ویژگی ای است که این روزها در گوشی های دو سیم کارته مشاهده می شود، بنابراین دور از ذهن نیست که بلاخره در سال آینده اپل اولین گوشی دو سیم کارته خود را معرفی کند. البته این موضوع هنوز قطعیت ندارد و ممکن است گوشی ها تک سیم کارته باشند و یک سیم کارت بصورت eSIM در دستگاه جاسازی شود.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار