کد خبر: ۱۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 21
بعد از واقع تاسف‌آور و شوکه کننده زلزله در مناطق غربی ایران و کشته شدن تعداد زیادی از ایرانیان، شرکت ال‌جی الکترونیکس با همکاری شرکت گلدیران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، کمک‌هایشان را به این مناطق ارسال کردند . اقلام ارسالی شامل چادر، پوشاک ، پتو، آب، انواع کنسرو، لوازم بهداشتی بزرگسالان ، بانوان و کودکان می باشد. این کمک‌ها پس از بارگیری در شرکت لجستیک ، جهت ارسال به مناطق آسیب دیده به سازمان هلال‌احمر تحویل داده شد تا توجه به نیاز هر منطقه بین مردم آسیب دیده توزیع شود.

به گزارش آی تابناک : آقای دی اس آن، مدیرعامل شرکت ال‌جی در ایران نیز گفت: حادثه‌ای که در کرمانشاه و دیگر استان‌های غربی ایران اتفاق افتاد واقعا دلخراش و ناراحت کننده است و من از صمیم قلب به بازماندگان تسلیت می‌گویم.علاوه بر کمک‌های ارسالی توسط ال جی وگلدیران، کارمندان و نمایندگان فروش این دو شرکت نیز به صورت داوطلبانه اقدام به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی کردند. در ضمن تعدادی نیز برای کمک به آسیب دیدگان درمناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس و گلدیران به تمام کسانی که عزیزان خود را در این حادثه دلخراش از دست داده‌اند تسلیت گفته و برای مجروحان حادثه آرزوی بهبودی و سلامتی دارد.







منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار