کد خبر: ۱۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 21
سامسونگ به روز رسانی نرم افزاری جدیدی را برای ساعت هوشمند Gear S3 عرضه کرد.به روز رسانی با تغییر ورژن این نرم افزار به Tizen 3.0 همراه می باشد

به روز رسانی ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ به Tizen 3.0

به گزارش آی تابناک: سامسونگ به روز رسانی نرم افزاری جدیدی را برای ساعت هوشمند Gear S3 عرضه کرد.به روز رسانی با تغییر ورژن این نرم افزار به  Tizen 3.0 همراه می باشد.این به روز رسانی نرم افزاری طیفی از ویژگی های جدید را به دستگاه اضافه می کند،این به روز رسانی Pack Value نامیده شده است.
آپدیت جدید سامسونگ به نام Gear S3 Value Pack Update دارای برخی ویژگی های جدید برای تمرینات، برخی تغییرات در ارتباطات و UX جدید است که برای استفاده از دستگاه بهینه سازی شده است.
"سامسونگ Gear S3 به عنوان یکی از بهترین ساعتهای هوشمند در رده پوشیدنی های هوشمند شناخته شده است که از طراحی، کاربر پسند بودن و نوآوری های تکنولوژیکی برخوردار است.اما با به روز رسانی جدید که اخیرا منتشر شده، Gear S3 از هر زمان دیگری متنوع تر شده است.
این بسته پیشرفت ابزارهای ساعت و همچنین به کاربران دسترسی به اطلاعاتی را که به آنها تکیه می کنند را می دهد.این به روز رسانی Gear S3 را به یک کنترل کننده، یک ردیاب، یک ارتباط دهنده و البته یک ساعت تمام عیار تبدیل کرده است.


مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار