کد خبر: ۱۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 21
ما شایعات زیادی در مورد کهکشانی جدید سامسونگ شنیده ایم، آخرین مورد این است که گوشی جدید با بهبود تشخیص چهره خواهد آمد

سامسونگ به دنبال بهبود قابلیت تشخیص چهره در گاکسی اس 9

یه گزارش آی تابناک: ما شایعات زیادی در مورد کهکشانی جدید سامسونگ شنیده ایم، آخرین مورد این است که گوشی جدید با بهبود تشخیص چهره خواهد آمد.اپل به تازگی آیفون جدید خود را با قابلیت به رسمیت شناختن صورت راه اندازی کرده است، در حال حاضر سامسونگ روی بهبود برخی از آن قابلیت ها کار می کند.
هنگامی که سامسونگ گلکسی S8 آن را رونمایی کرد، تشخیص چهره را به نمایش گذاشت، Galaxy S9 جدید ظاهرا در این مورد بهبودهای خوبی خواهد داشت. سامسونگ سفارشات بزرگی برای اجزای جدید 3D ارائه داده و گوشی پرچمدار جدید ظاهرا با یک دوربین مجهز به حسگر 3D ارائه خواهد شد.
ما اخیرا شنیده ایم که سامسونگ ایده قرار دادن اسکنر اثر انگشت خود در زیر شیشه را کنار گذاشته است، در عوض این شرکت ظاهرا آن را در پشت Galaxy S9 و S9 Plus جدید خود قرار می دهد.انتظار می رود که این گوشی در سال آینده رونمایی شود.
شایعات اخیر نشان می دهد که سامسونگ گوشی های کهکشانی جدید خود را در کنفرانس موبایل جهانی در ماه فوریه رونمایی خواهد کرد.همانطور که سامسونگ سال هاست، پس از کنفرانس جهانی موبایل، رویدادهای جدید خود را به نمایش می گذارد، همانند سابق منتظر هستیم تا پس از کنفرانس جهانی سامسونگ از تکنولوژی های جدید خود پرده برداری کند.
گفته می شود اسمارت فون های جدید S9  طراحی و اندازه صفحه نمایش همانند  Galaxy S8 را دارند.گوشی های جدید دارای دو گزینه برای پردازنده خواهند بود، یکی  Snapdragon 845  و دیگری  پردازنده های جدید سامسونگ Exynos 9810  خواهد بود.

مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار