کد خبر: ۱۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
Black Friday بزرگ‌ترین حراج سال در دنیاست که البته به لطف فروشگاه‌های اینترنتی مدتی است در کشور ما هم اجرا می‌شود. یکی از محبوب‌ترین کالاهای این حراج بزرگ، گجت‌های هوشمند و به طور خاص، گوشی‌های هوشمند است.

به گزارش آی تابناک : چند هفته پیش بود که مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد  پلتفرم موبایلی خود یا همان ویندوز موبایل (ویندوزفون) را برای همیشه رها می‌کند و دیگر هیچ گوشی هوشمندی با این سیستم عامل تولید نخواهد شد. اما در حالی که بسیاری از شرکت‌ها جایی برای گوشی‌های هوشمند در برنامه خود برای بلک فرایدی در نظر نگرفته‌اند، نام دو گوشی پرچم‌دار در لیست تخفیفهای مایکروسافت به چشم می‌خورد.

از روز ۲۳ نوامبر، ردموندی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که نسخه آنلاک گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شرکت سامسونگ را با تخفیف ۱۵۰ دلاری خریداری نمایند. در حال حاضر، مایکروسافت نسخه آنلاک گلکسی اس ۸ را با قیمت ۷۲۴.۹۹ دلار و اس ۸ پلاس را با قیمت ۸۲۴.۹۹ دلار به فروش می‌رساند که با تخفیف اعلام شده از سوی این شرکت، قیمت‌ها به ۵۷۴.۹۹ دلار و ۶۷۴.۹۹ دلار کاهش می‌یابند.

مایکروسافت پیش از این هم اعلام کرده بود که به جای تولید گوشی‌های هوشمند با پلتفرم ویندوز و تلاش برای به دست آوردن سهمی از بازار سیستم عامل‌های موبایل، قصد دارد با توسعه سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی برای اندروید و iOS جایگاهی در دنیای گوشی‌های هوشمند کسب کند و بر نرم افزار متمرکز خواهد شد. این شرکت با کمپانی سامسونگ روابط خوبی دارد و در همکاری با هم نسخه‌ای ویژه از پرچم‌داران کره‌ای را که به طور پیش‌فرض اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مایکروسافت اجرا می‌کنند، معرفی نموده‌اند.

از سایر گجت‌های موجود که در بلک فرایدی ۲۰۱۷ از طریق فروشگاه مایکروسافت به فروش می‌رسند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلت سرفیس پرو (Core i5/ 256GB SSD) به‌ همراه تایپ کاور مشکی با ۳۲۹ دلار تخفیف
  • اسپیکر هوشمند Invoke هارمان کاردون (مبتنی بر کورتانا) با ۱۰۰ دلار تخفیف
  • دستنبد سلامتی Fitbit Charge 2 با ۵۰ دلار تخفیف
  • گوشی هوشمند ویندوزی آلکاتل Idol 4S با ۳۰ دلار تخفیف
  • ایرباد Happy Plugs (مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری و میکروفون داخلی برای تماس صوتی) با ۱۰ دلار تخفیف

 





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار