تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
شبکه اجتماعی اینستاگرام در تلاش است تا به نسخه وب خود نیز قابلیت ارسال و انتشار استوری را اضافه کند.
به گزارش آی تابناک : براساس گزارش های منتشر شده، شبکه اجتماعی اینستاگرام از این پس امکانِ گذاشتن استوری را بر روی نسخه وب نیز فراهم خواهد کرد.

بیشتر از دو ماه پیش بود که اینستاگرام قابلیت مشاهده استوری را بر روی نسخه وب خود نیز برای کاربران فراهم کرد. بدین وسیله کاربران این شبکه اجتماعی قادر هستند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن بر روی رایانه و تنها از طریق مرورگرهای اینترنتی دسکتاپ خود، استوری های دوستان و آشنایان خود را مشاهده کنند.

بطور معمول کاربران تنها می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرامی که بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند، استوری‌های اینستاگرام را مشاهده و یا بارگذاری کنند. اما اینستاگرام با هدف توسعه عملکرد نرم افزار و رضایت کاربران، به آنها این اجازه را می‌دهد تا با استفاده ازمرورگرهای اینترنتی رایانه خود (دسکتاپ) مانند گوگل کروم نیز بتوانند استوری های دوستان خود را در اینستاگرام مشاهده کنند.

هم اکنون نیز این شبکه اجتماعی محبوب در راستای کاهش تفاوت بین نسخه های وب و اپلیکیشن اعلام کرده است که امکان ارسال و انتشار استوری را نیز برای کاربران اینستاگرام فراهم خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که کاربران در نسخه های وب اینستاگرام از برخی ویژگی های جذاب استوری نظیر استیکرهای مختلف بر روی تصویر استوری که در اپلیکیشن آن وجود دارد، محروم خواهند بود.

به گفته مدیرعامل اینستاگرام، قابلیت استوری در این برنامه خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب ترین تجربه های کاربران در فضای مجازی شد. در حال حاضر روزانه بالغ بر ۲۵۰ میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند. بنابراین امکان ارسال و انتشار استوری در مرورگرهای اینترنتی رایانه‌ها، خبر خوشی برای کاربران خواهد بود.

پیشتر اینستاگرام از احتمال افزودن قابلیت بارگزاری استوری در ماه‌های آینده خبر داده بود.





منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار