کد خبر: ۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
Apple HomePod جدید که قرار بود ماه آینده عرضه شود،با تصمیم اپل راه اندازی دستگاه تا سال 2018 به تاخیر افتاد
به گزارش آی تابناک: Apple HomePod جدید که قرار بود ماه آینده عرضه شود،با تصمیم اپل راه اندازی دستگاه تا سال 2018 به تاخیر افتاد.اپل در حال حاضر گفته است که این دستگاه ها را در اوایل سال 2018 عرضه خواهند کرد، هرچند که تا به حال یک تاریخ انتشار خاصی را ارائه نکرده اند.
HomePod در کنفرانس توسعه دهندگان اپل در ماه ژوئن رسما رسما معرفی شد، دستگاه همراه با دستیار صوتی فعال Siri ساخته شده است. همچنین می تواند به عنوان یک مرکز اصلی HomeKit استفاده شود و البته به عنوان یک سخنران.شما می توانید بیانیه رسمی اپل را در زیر ببینید:

"ما نمی توانیم صبر کنیم تا مردم اسپیکر بی سیم بی نظیری مانند HomePod را برای خانه تجربه کنند، اما پیش از اینکه مشتریان آماده شوند، نیاز به زمان کمی دارند. ما در اوائل سال 2018، در ایالات متحده، انگلیس و استرالیا این عرضه را آغاز خواهیم کرد. "

عرضه Apple HomePod تا سال آینده به تاخیر افتاد

شایعات قبلی نشان داد که عرضه HomePod در هنگام راه اندازی محدود می شود،بدیهی است اپل تصمیم گرفت منتظر بماند تا زمانی که تعداد قابل قبولی از دستگاه را به فروش برساند.این شرکت احتمالا با تمرکز بر روی تقاضای گوشی هوشمند آیفون جدید خود، روبرو شده است.
مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار