کد خبر: ۱۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
چند روز پیش T-mobile و Qualcomm با همکاری یکدیگر به آزمایش قدرت Gigabite LTE پرداختند.
به گزارش آی تابناک : چند روز پیش T-mobile و Qualcomm با همکاری یکدیگر به آزمایش قدرت Gigabite LTE پرداختند. کوالکام مودم X16 خود را به رخ کشید. T -Mobile هم اعلان کرد که در حال حاضر 920 بازار دارای LTE پیشرفته هستند که 430 تا از این مراکز می توانند به سرعت  Gigabite LTe مجهز شوند.

طبق اعلان Qualcomm ، استفاده از Gigabite LTE سرعت شگفت انگیزی را به شما خواهد داد که با ترکیب تکنولوژی های جدید افزایش سرعت و ادغام اپراتورها این امکان فراهم می شود اما چگونه ممکن است ؟
در این آزمایش ها از دوگوشی نوت 8 و آیفون X استفاده شد که نوت 8 با یک مودم Gigabite LTE مجهز است و آیفون X که نهایتا 600Mbps می تواند دریافت داده داشته باشد . در اینکه T-mobile  نمی تواند 1Gbps واقعی را در محل های آزمایشی تامین کند شکی نیست  اما در همان مکان های آزمایشی نوت 8 سرعت دانلود تقریبا 2 برابر آيفون X  را به نمایش گذاشت.


مقایسه نوت 8 و آیفون X در سرعت دانلود !!!
سرعت بالای دانلود نوت 8 به دلیل استفاده از مودم کوالکام می باشد  که با ترکیب تکنولوژی های مختلف با اپراتور ها بوجود آمده است اما اپل درتلاش است تا بتواند رقابت کند و برای این کار هم در نظر دارد تا در نسل بعدی آیفون مودم های وایرلس را با مشارکت کمپانی اینتل بسارد.و در واقع صحبت بر این است که اپل قصد دارد نسل 5G را قبل از اینکه 5G  واقعی رو نمایی شود با اینتل به نمایش بگذارند.باید دید آیا اپل می تواند کوالکام را شکست دهد ؟!!


مترجم : سعیدپوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار