کد خبر: ۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
دو تا از داغ ترین گوشی های حال حاضر گوشی های هوشمند آیفون X و هواوی 10 پرو می باشند.
به گزاش آی تابناک : دو تا از داغ ترین گوشی های حال حاضر گوشی های هوشمند آیفون X و هواوی 10 پرو می باشند.
هر دوی آنها با آخرین پردازنده ، صفحه نمایش و فناوری دوربین تولید شده اند. با این حال در بعضی از جنبه ها بر خلاف انتظار هواوی عملکرد بهتری نسبت به آیفون X دارد که در اینجا به 5 مورد اشاره می کنیم:

هواوی میت 10 پرو بهتر از آیفون X !!!

1 - صدای خروجی :

برای کسانی که طرفدار صدا هستند باید گفت هواوی 10 می تواند خروجی صدا 384k/32bit را استخراج کند در حالی که آیفون توان خروجی 48k/24bit داراست.هواوی همچنان از تکنولوژی جدید LDAC بلوتوث پشتیبانی می کند که اطلاعات بیشتری را با بلوتوث می توان انتقال داد.

2 - باتری طولانی تر : 

کاربران اپل همیشه از باتری های ضغیف اپل شکایت داشتند حال آیفون X با یک باتری 2716 آمپری در مقابل باتری 4000 آمپری هواوی قطعا ضعیف تر خواهد بود.
نه تنها باتری هواوی بزرگتر است بلکه سرعت شارژ بسیار بالایی هم دارد و این نکته هم قابل ذکر است هواوی اولین شرکتی است که توانست گواهی امنیت شارژ سریع را از TUV دریافت کند.

3- تصاویر بهتر : 

هر دو گوشی از تکنولوژی دو دوربین استفاده می کنند با این تفاوت که آیفون از دوربین 12MP با f/1.8 + f/2.4 استفاده کرده است در حالیکه هوای از دو دوربین 20MP+12MP و لنز F/1.6 استفاده کرده است. هواوی با شرکت لایکا همکاری می کند که 150 سال تجربه در نور را داراست و از ترکیب تک رنگ با سنسور های RGB برای ایجاد عکس خیره کننده استفاده می کند.

4- اتصالات انعطاف پذیر بیشتر : 

آیفون X همانند نسل های قبل خود دارای یک جای سیم کارت می باشد و در هنگام سفر به کشور دیگر مجبور هستید سیم کارت اصلی خود را با سیم کارت محلی آن جا عوض کنید یا با پرداخت Roaming از سیم کارت اصلی خودتان استفاده کنید.
حال هواوی دارای جای 2 سیم کارت می باشد که هر دو هم 4G می باشند در نتیجه شما علاوه بر داشتن خط اصلی خود می توانید سیم کارت محلی منطقه ای که سفر کردید را هم داشته باشد.

5- انفجار بزرگتر برای جیب شما

هواووی با قیمت 2.999 درهم می باشد در حالی که اپل 4.099 درهم میباشد  که در حدود 1000 درهم گران تر می باشد.شما 1000 دلار بیشتر پرداخت می کنید ولی گوشی با 3GB حافظه و 64GB حافظه داخلی خرید می کنید ولی با قیمت کمتر می توانید از 6GB حافظه و 128GB حافظه داخلی بهره مند شوید. 

شما کدام گوشی را انتخاب می کنید ؟ 


نویسنده : سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار