کد خبر: ۱۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
مشاور پژوهش، خلاقیت و نوآوری سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، گفت که رشد 800درصدی تولید محتوای خلاق یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال نسبت به سال گذشته آن نشان می دهد این رویداد یکی از دستاوردهای خلاق کشور در حوزه فضای مجازی است.
به گزارش آی تابناک : عبدالرضا کردی به ارزیابی های شورای هسته فناورانه راه مبین اشاره کرد که به طور روزانه توسط 10 تن از کارشناسان این شورا از نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید می کردند و افزود: در بازدیدهای میدانی از نمایشگاه میزان رشد امور و برنامه های نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

او در حاشیه آخرین روز برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ابراز داشت: به لحاظ رشد محتوایی نمایشگاه امسال درخصوص ارائه محتواهای تازه تر و پاسخگوتر برای مخاطبان و بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر و برابر250درصد داشته  است.

کردی در ادامه اظهار داشت: یازدهمین نمایشگاه به لحاظ مخاطبان و بازدیدکنندگان و نیز فعالیت و پاسخگویی متخصص و صاحب نظران در حیطه های رسانه شناسی، سواد رسانه ای، آسیب های رسانه ای دارای رشد 400درصدی نسبت به سال قبل است. او افزود: در حوزه رشد عمومی تقریبا بین 250 تا 270درصد شاهد رشد مخاطب بودیم و به لحاظ تولید محتوای خلاق رشد 800درصدی به وجود آمد که نشانگر این امر است که برنامه ها و محتواهای جدیدی در بخش خدمات اجتماعی و روانشناسی، شهروندی، علمی و. . . در حوزه فضای مجازی رخ داده است.

مشاور پژوهش، خلاقیت و نوآوری رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران یادآور شد: برای نخستین بار حوزه علوم پزشکی را به عنوان نوآوری جدید در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مشاهده کردیم.

وی یادآور شد: نرم افزارها و برنامه های بسیار جالبی در زمینه استارت آپ ها با همکاری دانشگاه صنعتی شریف به صورت یک فرآیند از پیش تعیین شده و هدایت شده در نمایشگاه به چشم خورد. بخش استارت آپ ها در حوزه های دانش آموزی، دانشجویی و فضای آزاد در سال جاری نسبت به سال گذشته حداقل 300 تا 400درصد رشد داشته است.






منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار