کد خبر: ۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 20
اپل قصد دارد در ماه آینده از کامپیوتر IMac Pro جدید خود رونمایی کند.
به گزارش آی تابناک : اپل قصد دارد در ماه آینده از کامپیوتر IMac Pro جدید خود رونمایی کند که مشخصات آن به احتمال زیاد شامل یک پردازنده قوی 18 هسته ای 4.5GHZ ، فدرت 11 ترافلاپس GPU و دارای صفحه نمایش 5K می باشد و احتمالا در آن با چیب A10 FUsion عرضه شود.
علامت پردازنده ای که در آیفون 7 سال 2016 استفاده کرده است که البته قطعا بهینه سازی برای MacOS از لحاظ امنیتی و نرم افزاری شده است و همچنین برای اولین بار سیری را بصورت همیشه در دسترس در IMac خواهیم داشت.
حال باید ببینیم آیا اپل می تواند با دستیار صوتی مایکروسافت رقابت کند.کورتانا در ویندوز 10 به کاربران این اجازه را می دهد تا برای اجرا برنامه ها، جستجو در فایلهای سیستم و اینترنت از آن استفاده کنند.کاربرانی که از سیری در گوشی استفاده کردند داشتن سیری روی کامپیوتر به آنها کمک می کند تا راحت تر با سیری در Mac کار کنند.

باید دید آیا اپل چیپ ARM را هم به لپتا پ های خود اضافه می کند؟ احتمالا بعد از تست های بیشتر و بدست آوردن اطلاعات بیشتر این کار را انجام دهد.

هنوز از تاریخ دقیق عرضه این IMac Pro اپل تاریخی اعلاک نکرده ولی این قول را داده که قبل از شروع سال میلادی جدید عرضه شود.

نویسنده:سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار