کد خبر: ۱۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 19
پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اعطای سه جایزه و برگزاری نمایشگاه در زمینه آخرین دستاوردهای این حوزه برگزار می شود.
به گزارش آی تابناک : پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات را با همکاری نهاد ریاست جمهوری، وزارت کشور، سازمان نظام صنفی رایانه ای، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در 8 گرایش برگزار می کند.
این همایش با شعار «حکمرانی داده‌ها و دولت الکترونیکی از دیدگاه علوم و فناوری اطلاعات» شامل محورهای مختلف دولت الکترونیکی، سلامت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، بازرگانی الکترونیکی، بیمه الکترونیکی، عدالت الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی و مطالعات اجتماعی فناوری اطلاعات است.
همایش یک روزه ملی مدیران فناوری اطلاعات که یکشنبه (5 آذر) در برج میلاد میزبان علاقمندان است، شامل بخش های مختلفی از جمله معرفی و ارائه دستاوردهای برگزیده در حوزه‌های گوناگون فناوری اطلاعات در قالب جایزه ملی فاب طلایی، نقره‌ای و برنزی؛ حمایت از ایده‌های برتر و بومی فناوری اطلاعات در کشور؛ ارائه جدیدترین دستاوردهای بومی فناوری اطلاعات در نمایشگاه ITmanC 2017؛ ارائه جدیدترین نوآوری‌ها و اختراعات در استارت‌آپ دمو؛تقدیر از مدیران برتر فناوری اطلاعات و برگزاری نشست های تخصصی هم اندیشی است.
دبیر اجرایی این همایش مدیران بخش فناوری اطلاعات وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی را مخاطبان اصلی آن دانسته و به خبرنگار علمی ایرنا گفت: شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و صاحبان ایده نیز می توانند در این همایش شرکت کنند.
احمد گنجی در مورد جوایز این همایش توضیح داد: جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر یا فاب به محصولات برتر این حوزه شامل نرم افزار، سامانه و ...بعد از بررسی های کمیته داوری داده می شود، اکنون مرحله داوری پایان یافته و برندگان و افراد شایسته تقدیر نیز معرفی شده اند. 
وی ادامه داد: جایزه مدیر برتر فناوری اطلاعات یا مبفا و جایزه دیگر شرکت های تحول آفرین فناوری اطلاعات را داریم که در همایش اعطا خواهد شد. اما علاقمندان برای ثبت نام در جایزه مدیران برتر و شرکت های تحول آفرین تا 30 آبان وقت دارند.
گنجی تاکید کرد: دکتر وحید احمدی دبیر کل شورای عالی عتف به عنوان رئیس همایش و مهندس امیرشجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و رئیس شورای راهبری این همایش هستند.
وی از برگزاری نمایشگاه همزمان با همایش خبر داد و گفت: نمایشگاه شامل آخرین اختراعات و نواوری های حوزه فناوری اطلاعات است و در برج میلاد برپا خواهد بود. 
گنجی تصریح کرد: پیش از این چندین پیش نشست مقدماتی داشته ایم که هر ماه برگزار شده است؛ حکمرانی داده ها، مفاهیم و کاربرد، حکمرانی داده ها در صنایع، حکمرانی داده ها در صنایع، چهارچوب ها و مدل های حکمرانی داده ها، اهمیت و ضرورت حاکمیت داده ها در توسعه اینترنت اشیا.
به گفته دبیر اجرایی این همایش همچنین 5 کارگاه آموزشی با موضوعات مرتبط از جمله کاربرد داده کاوی در کسب و کار، نقش و اهمیت مدیریت رخداد در مراکز عملیات امنیت، نقش فناوری اطلاعات در توسعه کارآفرینی و بهبود کسب و کار، کلان داده در تصمیم گیری داده محور و چالش های آن، devops راهکاری برای مدیریت اثربخش تیم های فناوری اطلاعات در سازمان های پیشرو برای علاقمندان برگزار می شود.






منبع : ایرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار