کد خبر: ۱۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 18
در این مطلب مشاور خرید گوشی‌ هوشمند قصد داریم به صورت خلاصه و جامع ۱۰ عضو برتر از پرچمداران سال ۲۰۱۷ میلادی را به شما خوانندگان عزیز سایت معرفی کنیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : این روزها با توجه به بالا رفتن چشمگیر نرخ ارزهای خارجی، اجرای طرح رجیستری گوشی‌های هوشمند و دیگر عوامل مربوطه خرید یک پرچمدار با قیمت مناسب سخت‌تر از گذشته شده است. کمپانی های سازنده گوشی هوشمند نیز همانند گذشته فقط یک بار در سال گوشی پرچمدارشان را معرفی نمی‌کنند و بلکه چند پرچمدار را با نام‌های متفاوت تولید و روانه بازار می‌کنند. همانند سامسونگ و اپل که هم‌اکنون به ترتیب سه پرچمدار S8, S8+, Note8 و iPhone 8, iPhone 8, iPhone X را به فروش می‌رسانند. در #مشاورخرید گوشی هوشمند این هفته جی‌اس‌ام به معرفی ۱۰ گوشی پرچمدار برتر که در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شدند خواهیم پرداخت که تعدای از آن‌ها وارد و تعدادی از آن به زودی وارد بازار کشورمان خواهد شد. با ما همراه باشید. 

Huawei - Honor 9

آنر برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی است. گوشی‌هایی که تحت برند این شرکت روانه بازار می‌شوند شباهت بسیار زیادی به گوشی‌های کمپانی مادر یعنی هوآوی دارند و در بسیاری از موقع تفاوتی ندارد. آنر ۹ یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده این برند است که در کنار سخت‌افزار قدرت‌مند، از طراحی ارگونومیک در قسمت قاب پشتی گوشی بهره می‌برد که باعث شده به یکی از خوش‌‌دست‌ترین پرچمدار‌های بازار تبدیل شود. دوربین دوگانه ۱۲+۲۰ مگاپکیسل این گوشی تصاویر خارق‌العلاده‌ای به ثبت می‌رساند و باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپری به کار رفته در آن راحت تا یک روز دوام می‌آورد. این گوشی همچنین توان شارژ سریع بیش از ۵۸ درصد در تنها کمتر از نیم ساعت را دارد. 

Apple - iPhone X

آیفون X بی‌شک یکی از بهترین گوشی‌های معرفی شده طی چند سال اخیر است. جایگزین شدن Face ID با Touch ID و فرامین حرکتی جدید رابط کاربری با دکمه هوم باعث شده تجربه کاربری آیفون پس از ۱۰ سال بسیار راحت‌ و لذت‌بخش تر از گذشته شود. بدین‌ترتیب نه تنها برای کاربران غیر اپلی، بلکه برای کسانی که سال‌هاست از آیفون استفاده می‌کنند، آیفون X محصولی متفاوت و جذاب است. نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه آیفون ۱۰ بیش از ۸۲.۹ درصد است و اگر قسمت وسط بالای آن را فاکتور بگیریم به معنای واقعی بدون حاشیه است. 

\
 

+Samsung - Galaxy S8

سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس چند ماهی است که وارد بازار کشورمان شده و یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۷ از نظر قیمتی در بازار ایران است. البته پرچمداران ارزان‌ قیمت‌ زیادی در بازار وجود دارند که با صرف بودجه کمتر می‌توان تهیه کرد اما هیچ کدام یک از آن‌ها از نظر کیفیت صفحه‌نمایش و ساخت به گرد پای اس ۸ پلاس نمی‌رسند. یکی از نقات قوت این پرچمدار زیبا، دوام باتری بسیار خوب است. صاحبان گلکسی اس ۸ پلاس به خوبی می‌دانند در صورت استفاده عادی با یک بار شارژ این گوشی به راحتی می‌توانند تمام مدت روز را بدون نیاز به شارژ سپری کنند. در نتیجه نیازی نیست همانند کاربران آیفون مدام به دنبال پاوربانک یا شارژر باشند.

Samsung - Note8

نوت ۸ از صفحه‌نمایش به مراتب بزرگ‌تری نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس بهره‌ می‌برد. این موضوع سبب می‌شود کاربر با راحتی بیشتری بتواند با قلم هوشمند S-Pen به انجام کارهایش بپردازد. علاوه‌ بر صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی با پشتیبانی از نسل جدید قلم هوشمند اس پن، دوربین دوگانه نیز یکی از قابلیت‌های جدید نوت ۸ است. بدین ترتیب نوت ۸ را می‌توان اولین گوشی پرچمدار سامسونگ با دوربین اصلی مجهز به لنز دوگانه دانست. همانند گلکسی اس ۸ پلاس، قیمت نوت ۸ در بازار مدت‌هاست که به ثبات رسیده و خریداران می‌توانند با خیال راحت از گارانتی و پشتیبانی رسمی نیز استفاده کنند. 

وی ۳۰ را می‌توان یکی از محصولات موفق کمپانی ال‌جی در سال ۲۰۱۷ دانست. جی ۶ با این که صفحه‌نمایش با کیفیت عالی و حاشیه کم داشت، همانند سال گذشته نتوانست آن طور که باید و شاید به فروش خوبی دست پیدا کند. به همین منظور وی ۳۰ همانند سال گذشته با قدرت وارد صحنه رقابت شده تا ال‌جی را سرافراز نماید. کیفیت ساخت و جنس بدنه وی ۳۰ نسبت به دیگر رقبایش بسیار بالا است و از استحکام بالایی برخوردار است. یکی از مزیت‌های خوب گوشی‌های ال‌جی، رابط کاربری نرم و روان شبیه به اندروید خالص است که شامل وی ۳۰ نیز می‌شود.

Nokia - 8

نوکیا ۸ یکی از کم‌حاشیه‌ترین پرچمداران سال ۲۰۱۷ بود که نسبت به دیگر پرچمداران توجه چندانی به آن نشد. اگرچه نوکیا ۸ همانند جدیدترین پرچمداران بازار صفحه‌نمایش حاشیه کم و طراحی چندان زیبایی ندارد اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری هیچ گونه کم و کاستی ندارد. دوربین اصلی با لنز دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی که در این گوشی به کار رفته یکی از بهترین لنزها در بازار است. پردازنده اسنپ‌دارگون ۸۳۵ در کنار رم ۴/۶ گیگابایتی باعث شده تا کاربر کمترین کندی یا لگ حین کارکردن با نوکیا ۸ را تجربه کند. نوکیا ۸ مدتی است که وارد بازار کشورمان شده اما با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. اگر قصد خرید نوکیا ۸ را دارید بهتر است چند هفته‌ای را صبر کنید تا قیمت این گوشی در بازار ایران به ثبات برسد.

 HTC - U11

یو ۱۱ پیشرفت بزرگی برای کمپانی اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود. طراحی بسیار زیبا از جنس شیشه و آلومینیوم، بدنه حساس به فشار/لمس در اطراف صفحه‌نمایش و رابط کاربری بسیار نرم و روان این گوشی را تبدیل به یکی از بهترین و زیباترین پرچمدارهای سال ۲۰۱۷ میلادی کرده است که نسبت به دیگر گشوی‌های پرچمدار کمتر در دست دیگر افراد می‌بینیم. یو ۱۱ با کیفیت بسیار خوبی که در زمینه پخش موسیقی دارد برای طرفداران موسیقی نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود.

Google - Pixel 2 XL

اگر می‌خواهید لذت واقعی از تجربه کاربری سیستم‌عامل اندروید را تجربه کنید کافیست چند دقیقه با گوشی‌های پیکسل ساخت کمپانی گوگل کار کنید. سیستم‌عامل پیکسل همانند گوشی‌های نکسوس، اندروید خام است و سخت‌افزار آن تحت نظارت خود گوگل توسعه و تولید می‌شود. پیکسل ۲ ایکس ال نسبت به نسل قبلی خود بهبودهای چشمگیری داشته است. یکی از مهم‌ترین تغییرات ظاهری اعمال شده، کاهش حاشیه در قسمت اطراف صفحه‌نمایش است که باعث شده این گوشی خوش دست‌تر از قبل شود.  با این که مدت زمان کمی از رونمایی رسمی پیکسل ایکس ال ۲ نمی‌گذرد، پیش بینی می‌شود پیکسل ایکس ال ۲ طی چند روز آینده وارد بازار کشورمان بشود.

Huawei - Mate 10 Pro

میت ۱۰ پرو یکی از جدید‌ترین پرچمداران سال ۲۰۱۷ است که چند هفته پیش توسط کمپانی هوآوی به صورت رسمی معرفی شد. به گفته مدیران ارشد هوآوی، میت ۱۰ پرو را می‌توان گوشی بسیار بهتری نسبت به آیفون X دانست. جنس بدنه این گوشی از فلز و شیشه است که جلوه زیبایی به آن بخشیده اما همین موضوع باعث شده تا میت ۱۰ پرو فاقد پشتیباتی از شارژ بی‌سیم باشد. در عوض باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی در نیم ساعت بیش از ۵۸ درصد شارژ می‌شود. دوربین دوگانه ۲۰+۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده قوی کایرین ۹۷۰ و صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچی از نوع AMOLED از دیگر قابلیت‌های برجسته این پرچمدار است.

 Sony - Xperia XZ Premium

با این که مدتی پیش Xperia XZ1 معرفی شد و نسبت به Xperia XZ Premium گوشی جدیدتری محسوب می‌شود اما همچنان پرچمدار اصلی سونی چیزی نیست جز همان XZ Premium که در ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد. اکسپریا ایکس زد پرمیوم یکی از بهترین گوشی‌ها در زمینه دوربین، استحکام بدنه است و دارای بهترین مشخصات سخت‌افزاری است.


 








منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار