کد خبر: ۱۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 18
اپل ادعا می‌کند که بلندگوی هوشمند هوم‌پاد تا اوایل سال ۲۰۱۸ راهی بازار نخواهد شد؛ البته هنوز دلیل مشخصی برای این موضوع اعلام نشده است.

به گزارش آی تابناک : یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت اپل معرفی شد، بلندگوی هوشمند است که «هوم‌پاد» نامیده می‌شود. بلندگوی هوشمند اپل برای عرضه در ماه دسامبر در نظر گرفته شده بود؛ اما گزارش جدید ورج به نقل از مقامات رسمی اپل، حاکی از این موضوع است که هوم‌پاد تا اوایل سال ۲۰۱۸۸ عرضه نخواهد شد.

اپل بلندگوی هوشمند هوم‌ پاد را تا سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهد کرد

در همین رابطه، اپل به وب‌سایت ورج اعلام کرده است:

برای اینکه مردم بلندگوی هوشمند هوم‌پاد را تجربه کنند، نمی‌توانیم صبر کنیم؛ اما برای اینکه هوم‌پاد در اختیار کاربرانمان قرار بگیرد، به مدت‌زمان بیشتری نیاز داریم. ما عرضه هوم‌پاد را در ایالات متحده، انگلستان و استرالیا از اوایل سال آینده آغاز خواهیم کرد.

اپل هنگام رونمایی از بلندگوی هوشمند هوم‌پاد، اعلام کرده بود که این محصول تجربه پخش موسیقی در خانه را دگرگون خواهد کرد. بلندگوی هوشمند هوم‌‌پاد با هفت بلندگو، ساب‌ووفر ۴ اینچی و شش میکروفون، از توان بالایی برای رقابت با بهترین بلندگوها در بازه‌ قیمتی خود برخوردار است. البته در زمینه‌ی دستیار صوتی، به‌ نظر می‌رسد بلندگوی هوشمند هوم‌پاد به خوبی بلندگوهای آمازون با دستیار صوتی الکسا و بلندگوهای گوگل هوم با دستیار صوتی گوگل اسیستنتنباشد؛ ضمن اینکه یک مدل از بلندگوهای آمازون با نام «اکو شو» به نمایشگر لمسی مجهز شده است و کاربردهایی فراتر از هوم‌پاد ارائه می‌دهد.

با این وجود، شرکت اپل هنگام رونمایی از بلندگوی هوشمندش تأکید کرد که این محصول در ابتدا روی پخش موسیقی متمرکز شده است و در وهله بعد، قابلیت‌هایی مبتنی بر دستیار صوتی سیری به همراه دارد. هوم‌پاد می‌تواند وضعیت صدای محیط اطراف خود را تشخیص دهد و صدای خروجی از بلندگوها بسته به شرایط محیط به‌صورت خودکار تنظیم خواهد شد.

 بلندگوی هوشمند هوم‌‌پاد به واسطه‌ی دستیار صوتی سیری، می‌تواند به پرسش‌های شما پاسخ دهد؛ می‌توانید وضعیت قرار ملاقات‌های خود را از آن بپرسید یا پیش از ترک خانه، در رابطه با وضعیت آب‌وهوا سؤال کنید. هوم‌پاد همچنین می‌تواند وسایل هوشمند موجود در خانه را کنترل کند که ویژگی جالبی است.

بلندگوی هوشمند هوم‌پاد با طراحی استوانه‌ای شکل، ۳۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده است و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد. قلب تپنده‌ی این بلندگو چیپ‌ست A8 شرکت اپل است که هوم‌پاد را به یک محصول قدرت‌مند در زمینه پردازش اطلاعات مبدل می‌سازد.

با وجود اینکه شرکت اپل اعلام کرده است به مدت‌زمان بیشتری برای تولید بلندگوی هوشمند هوم‌پاد نیاز دارد و تا اوایل سال ۲۰۱۸، نمی‌تواند بلندگوی هوشمند جدیدش را به دست مشتریان برساند؛ هنوز مشخص نیست چرا هوم‌پاد در بازه زمانی مقرر و پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، وارد بازار نخواهد شد. البته، پیش‌تر نیز گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه محدود ۵۰۰ هزار دستگاه بلندگوی هوشمند هوم‌پاد در سال ۲۰۱۷ مطرح شده بود که به‌نظر می‌رسد این اتفاق نمی‌افتد. تعطیلات سال نوی میلادی، می‌توانست بازه زمانی بسیار مناسبی برای عرضه هوم‌پاد به بازار باشد تا کاربران، این محصول را در لیست خرید سال نوی خود قرار دهند.   






منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار