کد خبر: ۱۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 18
کره جنوبی که دو برند سامسونگ و ال جی جزو محبوبترین برندهای داخلی این کشور به حساب می آیند اما اپل در یک نمایش بی نظیر توانست تنها در 3 دقیقه موجودی خود در این کشور را توسط اپراتور SK telecom به اتمام برساند.
به گزارش آی تابناک : درکره جنوبی که دو برند سامسونگ و ال جی جزو محبوبترین برندهای داخلی این کشور به حساب می آیند اما اپل در یک نمایش بی نظیر توانست تنها در 3 دقیقه موجودی خود در این کشور را توسط اپراتور SK telecom به اتمام برساند که در مقایسه با آیفون 7 در سال گذشته که در 20 دقیقه به پایان رسیده بود یک رکورد کم نظیر به حساب می آید.اپراتور SK telecom اعلام کرده است که رنگ سفید آن در 1 دقیقه ابتدایی به فروش رسیده است.

در کره جنوبی آیفون 64 گیگابایتی با قیمت 1.237 دلار بفروش می رسد که در مقایسه با آمریکا که 999 دلار می باشد افزایش قیمت هم داشته است و این شاید باعث جالب تر شدن فروش در این زمان کم شود.  تعداد دستگاهی که اپل به فروش رسانده مشخص نیست اما به نظر می رسد در حدود 150.000 را به این کشور برای عرضه ارسال کرده باشد.

زمان ارسال آیفون X در برخی کشور ها رو به کاهش 2 تا 3 هفته ای است و این نشان می دهد که سرعت تولید آیفون X در حال تسریع می باشد و مشکلات تولید رو به کاهش است. تخمین زده می شود که تا آخر ماه آیفون 9 تا 12 میلیون دستگاه آیفون X را به فروش رسانده است.

مترجم :سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار