کد خبر: ۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 18
روز گذشته بود که کمپانی وان پلاس از تازه ترین اسمارت فون پرچمدار خود، یعنی وان پلاس 5T رونمایی کرد. این موبایل 6 اینچی، برای نخستین بار در میان دیوایس های کمپانی چینی از نمایشگر بدون حاشیه بهره می برد و کاری می کند که موبایل وان پلاس 5، بسیار قدیمی به نظر برسد.
به گزارش آی تابناک : گذشته از طراحی شاداب، وان پلاس 5T از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوت چندانی با وان پلاس 5 ندارد و از همان چیپست اسنپدراگون 835 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. با این حال وان پلاس مدعی شده که به لطف این سخت افزار قدرتمند و بهینه سازی های نرم افزاری OxygenOS (مبتنی بر اندروید 7.1 نوقا)، پرچمدار جدیدش سریع ترین موبایلی است که تا به امروز ساخته شده.

این کمپانی در واقع در حساب توییتر خود نوشته است: «هیچ اسمارت فون دیگری اپلیکیشن ها و بازی ها را سریع تر از وان پلاس 5T اجرا نمی کند. به محض اینکه به سرعت و روانی یک دستگاه وان پلاس عادت کنید، برگشتن به هرچیز دیگری برایتان سخت است.»

نکته قابل توجه اینست که کمپانی چینی نمی گوید «هیچ موبایل اندرویدی دیگری» و خیلی ساده می گوید «هیچ موبایل دیگری». بنابراین وان پلاس مسلماً عقیده دارد که 5T از پرچمداران اخیر اپل هم سریع تر است. در هر صورت این ادعایی است که برای بررسی آن باید تا چند روز دیگر و عرضه رسمی اسمارت فون 5T صبر کنیم.






منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار