کد خبر: ۱۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 16
سامسونگ یکی از بهترین سازندگان ساعت های هوشمند به حساب می آید اما گویا آنطور که انتظار می رود، ساعت هایش فروش خوبی ندارند. به گفته تحلیلگری از سازمان Canalys، در سه ماهه سوم امسال سامسونگ به ازای هر ۲۳ تلفن همراهی که به بازار عرضه کرده، یک ساعت هوشمند نیز فروخته و از رقبای قدرتمندش یعنی اپل، شیائومی، فیت بیت و هوآوی عقب افتاده است.

به گزارش آی تابناک : اپل به ازای هر ۷ آیفون، یک اپل واچ می فروشد در حالی که این رقم برای هوآوی ۱۴ به ۱ است. سامسونگ فعلا ۵ درصد از کل بازار اسمارت واچ ها را در اختیار دارد و موفق شده تا ۵۰۰ هزار واحد Gear S3 به فروش برساند. به نظر می رسد فروش Gear Sport در این گزارش لحاظ نشده است که البته با توجه به محدودیت در عرضه، احتمالا تفاوت خاصی در آمار ایجاد نمی کند.

 

به گفته Canalys، اپل واچ ۳ با قابلیت های مخابراتی خود یکی از دلایل پیشرفت اساسی اپل به حساب می آید و تاثیر بسیاری در پیشروی آن ها داشته است.

رسیدن به شیائومی و فیت بیت نیز به نظر امری در حال حاضر غیر ممکن به نظر می رسد مگر آنکه سامسونگ بتواند دستبندهای سلامتی و به طور کل محصولاتی به شدت ارزان قیمت روانه بازار کند تا با محصولات این دو شرکت توان رقابت داشته باشد.





منبع : نودفناوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار