کد خبر: ۱۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 15
کمپانی لنوو معمولا در نمایشگاه CES محصولات جدید خود را معرفی می کند با این حال این بار دو ماه زودتر از سه ورک استیشن جدید ThinkStation P520، ThinkStation P520c و ThinkPad P52s رونمایی کرده است.

به گزارش آی تابناک : ThinkStation P520 به منظور ارائه بالاترین سطح عملکرد برای کارهای تخصصی از قبیل طراحی انیمیشن های سه بعدی و جلوه های ویژه توسعه یافته است.

با توجه به این مساله قوی ترین مدل این دستگاه به چپیست 18 هسته ای اینتل Xeon سری W با فرکانس 4.5 گیگاهرتز مجهز بوده و تونایی پشتیبانی از دو کارت گرافیک انویدیا کوادرو P6000 را نیز دارد.

علاوه بر این با استفاده از 8 اسلات آن که هرکدام توانایی پشتیبانی از رم های 32 گیگابایتی را دارند، می توانید از 256 گیگابایت رم DDR4 بهره ببرید.

گفتنی است این مدل به صورت پیش فرض با ویندوز یا لینوکس اوبونتو عرضه می شود.

ThinkStation P520c اما قرار است در کنار ارائه قدرت یک ورک استیشن نیم نگاهی هم به جیب کاربر داشته باشد.

این مدل هم توانایی پشتیبانی از پردازنده 18 هسته ای اینتل Xeon سری W، کارت گرافیک انویدیا کوادرو P5000 و 128 گیگابایت رم DDR4 از طریق 4 اسلات را دارد. علاوه بر این از شش پورت USB 3.1 Type-A هم برخوردار است.

در نهایت نوبت به ThinkPad P52s می رسد که به گفته لنوو باریک ترین و سبک ترین ورک استیشن قابل حمل جهان است.

این لپ تاپ با چیپست های نسل هشتم Core i5 یا i7 و گرافیک انویدیا کوادرو P500 عرضه خواهد شد. علاوه بر این توانایی پشتیبانی از 32 گیگابایت رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه NVMe SSD را نیز دارد.

این محصول از 4 پورت USB 3.0 Type-A، یک پورت USB Type-C و پورت های تاندربولت، HDMI 1.4، RJ45، جک 3.5 میلی متری و کارت خوان برخوردار است.

شایان ذکر است که لنوو نرم افزارهای جدیدی را برای این ورک استیشن ها معرفی کرده که از این میان می توان به «Performance Tuner 2.0» اشاره کرد که امکان اجرای برنامه ها با تعداد خاصی از هسته های چیپست را فراهم می کند.

علاوه بر این «Workstation Diagnostics» نیز برنامه ای است که اطلاعات خاصی از سیستم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گفتنی است تمام این محصولات در پایان دی ماه عرضه خواهند شد اما قیمت آن ها تاکنون مشخص نشده است.






منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار