کد خبر: ۱۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 15
اگر شما هم از آن دسته از گیمرهایی هستید که مجبور به تعویض کیبوردتان به خاطر ریختن آب یا هر مایعات دیگری شده اید، کمپانی ریزر خبرهای خوبی برایتان دارد. کیبورد گیمینگ BlackWidow Ultimate این کمپانی، اخیراً با استاندارد IP54 معرفی شده و در برابر آب و گرد و خاک از خود مقاومت نشان می دهد.

به گزارش آی تابناک : BlackWidow Ultimate درست مانند بسیاری از کیبوردهای مشابه، از LED های بک‌لیت در میان دکمه ها برخوردار شده و می تواند افکت های گوناگونی را به نمایش بگذارد. از طرف دیگر، ریزر می گوید که دکمه های کیبورد عمری معادل 80 میلیون ضربه دارند و از تکنولوژی Razer Green Switches بهره می برند که سرعت تشخیص فرمان ها و عمر دکمه های کیبورد را افزایش می دهد و BlackWidow Ultimate را به گزینه ای مناسب برای گیمرهای حرفه ای تبدیل می کند.

کیبورد تازه ریزر ابعادی معادل 7.98x6.02x2.36 اینچ داشته و با احتساب کابل، وزنش به کمتر از نیم کیلوگرم می رسد. ریزر اعلام کرده که BlackWidow Ultimate در ماه دسامبر عرضه می شود و قیمتی معادل 109.99 دلار دارد.

گفتنی است ریزر تنها شرکتی نیست که چنین کیبوردی ساخته و کمپانی Corsair هم قبلاً با کیبورد مکانیکی و 99 دلاری K68، استاندارد IP32 را دریافت کرده است. اما با پرداخت 10 دلار بیشتر، کیبورد ریزر سطح بالاتری از مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را ارائه می دهد و می تواند گزینه ای عالی برای گیمرهای دست و پا چلفتی باشد!






منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار