کد خبر: ۱۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 14
مپانی عرضه سوخت در کشور هلند ،برد سدان لوکس کمپانی تسلا را با افزودن هیدروژن ۲ برابر کرده است.درست حدس زدید سدان لوکس Tesla Model S

به گزارش آی تابناک : کمپانی عرضه سوخت در کشور هلند ،برد سدان لوکس کمپانی تسلا را با افزودن هیدروژن ۲ برابر کرده است.درست حدس زدید.سدان لوکس Tesla Model S

این تغییر در واقع افزودن منبع شارژ دوم توسط هیدروژن به سیستم الکتریکی موجود در خودروست که با اضافه کردن تانکری از هیدروژن به عنوان سوخت جایگزین میسر میشود.
هفته گذشته Holthausen Group اعلام کرد که آزمایش نمونه اولیه خودرو را آغاز کرده است.

ملاقات با Hesla

با باطری های کاملا پر و باکی پر از هیدروژن Hesla قادر به پیمایش ۶۲۰ مایل می باشد که این رقم چیزی حدود ۲ برابر برد Model S P100D کمپانی تسلا است.

ملاقات با Hesla

این پروژه توسط کمپانی تسلا به هیچ عنوان تایید و پشتیبانی نشده پس Holthausen مجبور به استفاده از مدل دست دوم Model S شد و این امر دردسرهایی برای مهندسین شرکت در پی داشت.

ملاقات با Hesla

یکی از مهندسین برجسته ی شرکت آقای Max Holthausen در این باره افزود که افزودن منبع سوخت ثانویه به سیستم الکتریکی موجود در تسلا امری دشوار و پر چالش بود که با ترفندهای فراوان مهندسی میسر شد.
این تبدیل بالغ بر ۶۰.۰۰۰ دلار خرج روی دست شما خواهد گذاشت که با احتساب پول اتومبیل رقمی حدود ۲۰۰.۰۰۰ دلار برایتان آب می خورد.

ملاقات با Hesla

این تمام ماجرا نیست و مشکل اصلی پر کردن باک هیدروژنی خودروست.زیرا در آمریکا فقط ۳۹ ایستگاه عرضه سوخت هیدروژنی وجود دارد که اکثر آنها در ایالت کالیفرنیاست.

نویسنده: سیاوش مرادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار