کد خبر: ۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 13
هر هفته عناوین خوبی برای اکس باکس وان منتشر می‌شود اما بیشتر صاحبان این کنسول به دلیل بازاریابی نامناسب آن‌ها را از دست می‌دهند. Xbox Wire آن‌ها را به شما نشان می‌دهد اما پیشنهادات خوبی را در اختیار کاربران نمی‌گذارد و علاوه بر آن لیستشان هم معمولا ناقص است. بسیاری از این عناوین خوب هستند و این شرم آور است که کسی به آن ها توجه نمی‌کند. در ادامه عناوینی که بین ششم تا دوازدهم نوامبر عرضه می‌شوند را برای شما آورده‌ایم،
به گزارش آی تابناک : 

Star Wars Battlefront II

بعد از این که شرکت EA در سال 2015، سری Star Wars را دوباره راه اندازی کرد، طرفداران آن هنوز هم احساس نمی‌کنند که این بازی واقعا بازگشته است. Battlefront به علت کمبود عمق و کمپین تک نفره، تجربه عالی جنگ ستارگان را در اختیار گیمرها قرار نداد. Star Wars Battlefront II با هدف تصحیح نسخه قبلی خود به میدان آمده است و این بار با نقشه های بیشتر، شخصیت های جدید، دوره های بیشتر و صد البته بخش کمپین یا داستانی تک نفره سعی دارد تا شما را به دنیای جنگ ستارگان ببرد. نسخه بتای بخش چند نفره این بازی نشان داد که چقد جنگیدن در این فضا لذت بخش است.

Lego Marvel Super Heroes 2

کمپانی Traveller’s Tales این دفعه طرفداران سری بازی های لگو را با Lego Marvel Super Heroes 2 شگفت زده خواهد کرد. اولین قسمت این بازی از سری مارول، بیشترین فروش را تا به حال در بین بازی های لگو داشته است و این موفقیت بدون شک به محبوبیت دنیای سینمایی مارول برمی‌گردد. Lego Marvel Super Heroes 2 بیش از صد قهرمان و دشمنان محبوب مارولی را در اختیار شما می‌گذارد و شما باید با همکاری با یکدیگر در برابر تهدیدات Kang علیه دنیا ایستادگی کنید.

L.A. Noire

شاید L.A. Noire یک بازی قدیمی باشد اما این بازی برای این نسل از کنسول ها ریمستر شده است. این بازی اولین بار در سال 2011 عرضه شد و داستان کاراگاهی را در دپارتمان پلیس لس آنجلس روایت می‌کند که قصد دارد جرم و جنایت شهر را متوقف کند. این بازی از تکنولوژی انیمیشن پیشرفته صورت استفاده می‌کند تا گیمرها بتوانند از افراد بازجویی کنند و حتما این بازی روی ایکس باکس وان جذاب خواهد بود. البته باید بگوییم که L.A. Noire تایید شده تا بهبود های ایکس باکس وان ایکس را نیز دریافت نماید.

The Sims 4

The Sims 4 بالاخره هفته آینده راه خود را به کنسول های بازی نیز باز می‌کند. انتشار اولیه آن به دلیل عدم استفاده از ویژگی های بازی های قبلی و کمبود عمق مطلوب، پذیرایی مناسبی را دریافت نکرد. در طی این سال ها با به‌روزرسانی ها و پچ های مختلف توانسته‌اند مقدار قابل توجهی از ویژگی های گذشته را به آن اضافه کنند. شما می‌توانید تمامی این ها را خودتان در روز هفدهم نوامبر روی کنسول ایکس باکس وان خود تجربه کنید.

BioShock: 10th Anniversary Edition

این اولین باری نیست که BioShock اصلی برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود اما این دفعه تنها برای طرفداران جدی منتشر می‌شود. BioShock: 10th Anniversary Edition با قیمت 199.99$ فروخته می‌شود اما هر سه بازی در  BioShock: The Collection موجود هستند و هم‌چنین مجسمه یازده اینچی Big Daddy & Little Sister نیز در آن قرار دارد. خرید دیجیتالی ممکن است محبوب باشد اما هنوز هم تعداد زیادی از مردم عاشق خرید نسخه فیزیکی بازی هستند.

علاوه بر این بازی ها ،  Road Rage و Ben 10 و De Blob وAshes Cricket Your Toy و Akuatica: Turtle Racing Warframe: Plains of Eidolon و Cities: Skylines – Snowfall و Trove: Adventures نیز هفته آینده منتشر خواهند شد. بازی های زیادی هفته آینده منتشر می‌شوند اما هیچ کدام مهم تر از  Star Wars Battlefront II نیستند.







منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار