کد خبر: ۱۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 13
اپل به روز رسانی جزیی را در قالب IOS 11.1.1 برای آیفون و آی پد منتشر کرد. به روز رسانی نرم افزاری iOS 11.1.1 به روز رسانی جزیی است که برای رفع برخی از باگ‌های سیستم عامل منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : این به روز رسانی مشکلات مربوط به قابلیت اصلاح خودکار صفحه کلید و همچنین مشکلات مربوط به سیری را رفع می‌کند. حجم این به روزرسانی برای گوشی آیفون حدود 45 مگابایت و برای آی پد حدود 42 مگابایت است.
کاربران می‌توانند از طریق مسیر روبه رو Settings > General > Software update هم اکنون این به روز رسانی را دانلود کنند. در صورت نصب این به روز رسانی و آگاهی از هرگونه تغییر دیگر در سیستم عامل موبایلی اپل، با ارسال نظر ما را از این مسئله آگاه کنید.


انتظار می‌رود اپل ماه میلادی جاری به روز رسانی نرم افزاری دیگری را در قالب iOS 11.2 منتشر کند که به واسطه آن ویژگی‌های جدیدی به دستگاه‌های اپل اضافه خواهد شد. از جمله ویژگی‌های جدید می‌توان به سیستم پرداخت موبایلی جدید Apple Pay Cash اشاره کرد که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا با استفاده از اپل پی برای دوستان و خانواده خود پول ارسال کنند. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان دقیق انتشار به روز رسانی جدید iOS 11.2 شما را مطلع خواهیم کرد.





منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار