کد خبر: ۱۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 13
Peregrin یک تجربه کم‌نظیر در سبک پازل با تم فانتزی علمی تخیلی و همراه با چاشنی مبارزات استراتژیک است.

به گزارش آی تابناک : بازی Peregrin ساختهی استودیو دومینو دیجیتال (Domino Digital) یک اثر داستانمحور در سبک پازل از زاویه دید ایزومتریک (بالا به پائین) است که طی آن کاراکتر اصلی آن سفری مخاطره‌آمیز از میان ویرانه‌ها و شهرهای خالی از تمدن گمشده را برای کسب راز و رمز‌های گوناگون، انجام میدهد. اگر با ساخته‌های چون بازی Lara Craft GO و بازی Deus Ex GO ارتباط برقرار کردید، Peregrinn انتخاب فوق‌العاده‌ای برای  شما خواهد بود.

بازی آیفون و آیپد Peregrin شامل ۵ چپتر متفاوت می‌شود که هرکدام مانند یک ایپزود دنبال شده و محیطها و چشماندازهای مختلفی را شامل خواهند شد. در Peregrin شما نقش شخصیت اصلی بازی به نام «ابی» (Abi) را برعهده خواهید داشت. کاراکتر ابی قبیله‌ی خود را برای گام نهادن در سفری مخاطره‌آمیز و گذر از سرزمین‌های ویران شده ترک کرده و در این راه اسرار مربوط به سنگ‌ها و آثار باستانی متفاوتی را کشف خواهد کرد؛ اسراری که راز‌ها در پس سقوط قلمروهای متفاوت را برملا خواهند کرد. داستان در بازی Peregrin با روایت پخته و کشش عالی از ابتدا تا انتها شما را همراهی خواهد کرد.

بازي موبايل

گیم‌پلی در بازی Peregrin ترکیبی فوق‌العاده از پازل‌های چالش‌برانگیز و مبارزات استراتژیک است

در بخش گیم‌پلی، هر چپتر در بازی Peregrin از چندین مجموعه پازل تشکیل شده است که به‌صورت زنجیروار یک به یک، به یک‌دیگر متصل خواهند بود. Peregrin از روایت خطی برای پیشروی در طول بازی استفاده می‌کند و اینکه بازیکن نمی‌تواند پیش از حل کردن معمای فعلی در استیج مورد نظر، نسبت به پیشروی و حل معماهای بعد اقدام کند؛ شما همچنین نمی‌توانید به عقب بازگشته و بخش‌های پازل گذشته را دوباره امتحان کنید مگر اینکه بخواهید کل چپتر را از نو آغاز کنید. در هر چپتر همیشه یک‌سری لوکیشن وجود دارند که پیش از عبور در هر کدام باید حتما پازل مربوط به آن بخش را حل کنید.  قسمت کنترل در بازی Peregrin بسیار ساده و کاملا بصری طراحی شده است. برای حرکت کاراکتر اصلی بازی، کافی است نقطه مورد نظر خود درون محیط را لمس کنید. اگر ابی توانایی حرکت و رفتن به نقطه‌ی مربوطه در محیط اطراف را نداشته باشد، مرزبندی و خطوط قرمز رنگی با پیام «شما نمی‌توانید به آنجا بروید» را مشاهده خواهید کرد. در هر استیج تخته سنگ‌های باستانی متفاوتی وجود خواهند داشت که شخصیت ابی باید به آنها رسیده و فعال‌شان کند. زمانی که تخته‌ سنگ‌های اشاره شده فعال شوند، یک هاله‌ی نور کل فضای تاریک پیرامون را پوشش داده و محیط تاریک و غیرقابل دسترسی بازی را با رنگ و بوی فوق‌العاده‌ای زندگی می‌بخشد.

شخصیت ابی علاوه‌بر توانایی مبارزه به‌صورت تن به تن با دشمنان در طول بازی، قابلیت کنترل کردن هریک از آنها را نیز خواهد داشت. با استفاده از فیلد مربوط به انرژی توانایی‌های شخصیت اصلی، شما می‌توانید علاوه‌بر کنترل دشمنان در بازی و مبارزه به‌وسیله‌ی آنها بر علیه‌ی خودشان، برای حل پازل و پیشروی در محیط نیز از انواع دیگری مانند غول‌ها نیز استفاده کنید. به‌عنوان مثال با کنترل ترول‌های غول‌پیکر می‌توانید نسبت به جابجائی اشیا متفاوت مانند تخته سنگ‌ها، بشکه‌ها و غیره برای حل پازل‌هایی نظیر جلوگیری از برخورد لیز‌های کشنده به ابی استفاده کنید. برای استفاده از این مکانیزم تنها کافی است دکمه‌ی تعبیه شده در گوشه بالا سمت راست تصویر را ابتدا لمس کرده و پس از آن روی موجود مورد نظر کلیک کنید. شما با کنترل هرکدام از موجودات درون بازی قابلیت‌های متفاوتی برای استفاده در روند گیم‌پلی را به‌دست خواهید آورد که در نوع خود واقعا فوق‌العاده هستند. روی هم رفته، گیم‌پلی در بازی Peregrin ترکیبی فوق‌العاده از پازل‌های چالش‌برانگیز و مبارزات استراتژیک است. بازی همچنین از سیستم دستاورد یا اچیومنت در طول مراحل نیز بهره می‌برد که در نوع خود ارزش تکرار بسیار خوبی را به گیم‌پلی بخشیده‌اند.

بازي موبايل

داستان در بازی Peregrin با روایت پخته و کشش عالی از ابتدا تا انتها شما را همراهی خواهد کرد

از نظر بصری، بازی Peregrin با طراحی کاملا سه بعدی و توجه به جزئیات فوق‌العاده در خلق دنیائی مملو از طبیعت و شگفتی، شما را حیرت زده خواهد کرد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، بازی Peregrin از زاویه دید ایزومتریک برای دوربین خود استفاده می‌کند که چشم‌انداز کاملی را از اتفاقات و فعل و انفعلات محیط پیرامون در اختیار بازیکن قرار خواهد داد. بازی همچنین شامل بیش از ۶۰ چشم‌انداز متفاوت می‌شود که هرکدام از آنها به شکل فوق‌العاده با ویژگی‌های خاص به بهترین نحو ممکن طراحی شده‌اند. درحالی که مدلسازی اکثر شخصیت‌های بازی (اعم از خود ابی) نسبت به اندازه محیط سایز بسیار کوچکتری دارند اما به راحتی جزئیات خیره‌کننده و عملکرد‌های متفاوت آنها قابل مشاهده است. Peregrin همچنین در خلق چشم‌انداز‌های خود از طیف وسیعی از رنگ‌های کدر و روشن استفاده کرده‌است که ترکیب آنها با یک‌دیگر تضاد فوق‌العاده و جلوه‌ی باشکوهی را به محیط‌های بازی بخشیده است. از ویژگی‌های کم‌نظیر بصری که بگذریم، موزیک‌های متن در بازی Peregrin به بهترین حالت ممکن در خدمت گیم‌پلی و جو بازی بوده تا تجربه‌ای کاملا اتمسفریک و هماهنگ با روند بازی را از نقطه نظر شنیداری برای بازی‌باز مهیا کند. موزیک‌هایی که در پس‌زمینه پخش می‌شوند به‌خوبی جو تاریک و روشن بازی را با ریتم‌های متفاوت به بازیکن القا خواهند کرد. Peregrin همچنین برای روایت داستان از صدای روای استفاده می‌کند و صداگذار این بخش واقعا سنگ تمام گذاشته است.

دانلود با رزولوشن SD 360p | دانلود با رزولوشن HD 720p | دانلود با رزولوشن Full HD 1080p

در نهایت، بازی Peregrin با استفاده از روایت داستانی سرگرم کننده، ترکیب خارق‌العاده از پازل‌های چالش‌برانگیز و استفاده از سیستم مبارزات استراتژیک جذاب در کنار بهره‌وری یکی از بهترین جلوه‌های بصری و صداگذاری‌های تولید شده برای یک بازی ویدئویی روی موبایل مطمئنا ارزش وقت و هزینه‌ی شما را خواهد داشت. اگر به‌ دنبال یک اثر معمایی داستان‌محور در کنار استفاده از سیستم مبارزات و گیم‌پلی فوق‌العاده اعتیار آور هستید، می‌توانید همین حالا نسبت به تهیه بازی Peregrin از طریق فروشگاه اپ استور اقدام کنید. لازم به ذکر است این اثر فوق‌العاده از طریق شبکه استیم نیز برای پلتفرم پی سی در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی آیفون Peregrin







منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار