کد خبر: ۱۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 13
امروز شورولت رسما از Corvette ZR1 سال ۲۰۱۹ پرده برداشت،قوی ترین Corvette تولید شده تا به امروز.
به گزارش آی تابناک : این هیولا ،میراث سوپرشارژی Corvette را با موتوری V8 به حجم ۶.۲ لیتر که ۷۵۵ اسب بخار قدرت و ۷۱۵ پوند-فیت گشتاور دارد،ادامه داد.به لطف سوپرشارژر خنک شونده ی کارآمد تری که ۵۲ درصد جابجایی هوای بیشتری نسبت به مدل پیشین یعنی Z06 در اختیار دارد.تا به امروز Z06 آماده به کل کل ترین Corvette موجود بود که حالا توسط ZR1 نابود شده.این اولین موتور GM با قابلیت تزریق سوخت دوگانه است.

شورولت تقدیم میکند ،قوی ترین Corvette تاریخ.مدل ZR1 سال ۲۰۱۹

همه‌ی این‌ها زیر پوششی برجسته از فیبرکربن مخفی شده که زیر کاپوت جا نمیشوند.
همچنین Corvette شمار مبدل های گرمایی را با اضافه کردن ۴ رادیاتور تا ۱۳ عدد بالا برده است.برای مدیریت این قدرت عظیم جعبه دنده ۷ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک به همراه پدل شیفتر در دسترس است.گرچه جعبه دنده ی ۱۰ سرعته به کار گرفته شده در Camaro با ساختار Corvette سازگار نیست.

شورولت تقدیم میکند ،قوی ترین Corvette تاریخ.مدل ZR1 سال ۲۰۱۹

قدرت همه چیز است،مادامی که قادر به کنترل آن در مسیر باشید.خوشبختانه ترفندهایی در این زمینه در بدنه ZR1 گنجانده شده که شامل ۲ پکیج آیرودینامیکی میشود.
اولین گزینه بال کوتاه استاندارد است که به ZR1 اجازه‌ی رسیدن به بیشینه سرعت ۲۱۰ مایل بر ساعت را میدهد.حتی در همین وضعیت ۷۰ درصد دانفورس بیشتری نسبت به پکیج بدنه مدل پایه Z06 در اختیارتان می‌گذارد.
بال بلند گزینه در دسترس شما برای رسیدن به حداکثر نیروی روبه پایین در ZR1 است که این میزان ۶۰ درصد بیشتر از بیشترین دانفورس ارائه شده توسط Z06 است!
این باله ی شرور قابلیت تغییر ۵ درجه ای را برای مسیر مسابقه داراست.گزینه ی دیگر زیرسپر جلو است که اولین بار در یک شورولت به کار برده شده است.

شورولت تقدیم میکند ،قوی ترین Corvette تاریخ.مدل ZR1 سال ۲۰۱۹
موارد کمکی دیگر در بخش فرمان پذیری خودرو شامل دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی،کنترل سواری مغناطیسی،مدیریت کشش و ترمزهای محبوب از برند Brembo هستند که همگی به صورت استاندارد ارائه می شوند و لاستیک‌های Michelin Pilot Sport Cup 2 شما را همواره آماده مسابقه نگاه میدارند.
اگر از طرفداران رنگ نارنجی هستید آدرس را درست آمده اید زیرا به لطف طراحی پکیج نارنجی این خودرو همه جا ردی از رنگ نارنجی مشاهده خواهید کرد.از کالیپرهای ترمز و کمربندهای ایمنی گرفته تا دوخت تودوزی خودرو.

شورولت تقدیم میکند ،قوی ترین Corvette تاریخ.مدل ZR1 سال ۲۰۱۹

راستی این پرصداترین Corvette تولید شده ی تاریخ نیز هست.پشت فرمان همان کابین "مبتنی بر راننده ی" آشنای Corvette را خواهید دید که به خوبی با سیستم صوتی حرفه ای Bose و صندلی های سرد شونده و گرم شونده همراه شده.اگر برایتان به اندازه کافی جذاب نیست صندلی های مسابقه ای اسپرت نیز قابل سفارش است.
مدل ZR1 بهار آینده در دسترس خواهد بود.

مترجم :سیاوش مرادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار