کد خبر: ۱۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 12
زمانی که برای اولین بار در مراسم رونمایی آیفون X شنیدیم که پرچمدار جدید اپل به خاطر وجود صفحه نمایش سرتاسری، قرار نیست دکمه معروف هوم را داشته باشد و به جایش صرفاً با انجام حرکتهای لمسی به سمتهای مختلف بین صفحات حرکت می‌کند، غافلگیر و البته کمی نگران شدیم. نگرانی به این خاطر که آیا این ایده جدید واقعاً جایگزین مناسبی برای کلید همیشگی و مرسوم هوم هست؟
به گزارش آی تابناک : بعد از بررسیهای انجام شده و استفاده کاربران  مختلف، مشخص شد که این نگرانی کاملاً بیهوده بوده و گشت و گذار در آیفون X بدون دکمه هوم بسیار ساده تر و طبیعیتر از گذشته است، ضمن اینکه با فرآیندهای زیاد در پس زمینه، این سادگی و وضوح هیچ تغییری نمی‌کند و کندی در عملکرد آن دیده نمی‌شود.
راز موفقیت این موضوع نه در افزایش نرخ به روز رسانی تصویر، بلکه در دو برابر کردن سرعت به روز رسانی پنل تاچ از ۶۰ به ۱۲۰ هرتز است. قابلیتی که باعث شده همه چیز از جابجایی های مختلف گرفته تا انیمیشن ها، بسیار سریع و روان باشد. گفتنی است این نرمی قابل توجه قرار است در Razer Phone های شرکت Razer از طریق افزایش نرخ به روز رسانی تصویر پیگیری شود تا با سرعت خیره کننده اش دنیای گیمرها را زیر و رو کند.
البته جالب است که بدانید مشکل اخیر کاربران آیفون X در مورد کار نکردن تاچ آن ها در دمای حدود صفر درجه نیز به همین افزایش هرتز صفحه تاچ برمی گردد؛ مشکلی که اپل به خوبی از آن مطلع است و قول داده در به روز رسانی آینده آن را برطرف کند.





منبع : گویا آی تی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار