تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 12
این روزها جشنواره بین‌المللی رسانه های دیجیتال در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در غرفه‌ای به معرفی محصولات و دستاوردهایی همچون جشنواره "ایران ساخت" می‌پردازد.
به گزارش آی تابناک : این روزها مصلی امام خمینی (ره) میزبان فعالان حوزه دیجیتال است تا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال دستاوردهای خود را ارائه دهند. حضور  پر رنگ شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها یکی از ویژگی های بارز این دوره از نمایشگاه است تا آخرین محصولات خود را ارائه دهند. شرکت هایی همچون اسنپ، پیام رسان سروش و استارتاپ آزمایش آنلاین از جمله غرفه داران هستند.
یازدهمین نمایشگاه با حضور افرادی که در صحنه تولید محتوا و ادبیات بر فضای مجازی نقش دارند در حال برگزاری است تا با تعامل و نمایش محصولات در این حوزه شاهد بهبود و ارتقای زیست بوم فضای مجازی در کشور باشیم. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در غرفه ای که توسط ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ایجاد شده ستادهای توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی نیز دستاوردهای خود در این حوزه را ارائه می دهند. همچنین معرفی دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت نیز در این غرفه انجام می شود تا اقداماتی مناسب برای حضور فعالان عرصه رسانه های دیجیتال در این جشنواره انجام شود چرا که یکی از اهداف ایران ساخت تولید محتوا در زمینه حمایت محصولات ساخت داخل است تا شکل گیری جریان تولید محتوا برای فضای مجازی و رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری مدد برساند.
براساس این گزارش، امروزه رسانه های جدید به عنوان یک اتفاق در زندگی هر یک از ما مطرح است تا جهانی تازه را پیش رویمان قرار دهند. فضایی که به گفته مقام معظم رهبری فضایی رو به رشد و غیر قابل توقف است که آخر ندارد و هر چه نگاه می کنی این موضوع یک اول بلاآخر است. بنابراین برگزاری این نمایشگاه می تواند گامی در جهت تولید محتوای مناسب در فضای مجازی باشد تا شاهد ارتقاء این حوزه در کشورمان باشیم.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.






منبع : معانت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار