کد خبر: ۱۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 12
نسل دوم کانتیننتال GT3 کلی چیز جدید برای تکرار موفقیت های نسل اول در اختیار دارد.
به گزارش آی تابناک: نسل دوم کانتیننتال GT3 کلی چیز جدید برای تکرار موفقیت های نسل اول در اختیار دارد.
تندروی استقامتی و قهرمان مسابقات،۴۵ پیروزی از ۵۲۸ مسابقه در سرتاسر جهان بدست آورد و رکورد ۱۲۰ سکوی مدال رنگارنگ را از خود بجا گذاشت.

بنتلی کانتیننتال GT3 آماده ی شکافتن جاده!

برایان گاش مدیر بخش موتوراسپرت بنتلی افزود : پس از ۴ سال کسب موفقیت های متعدد با نسل نخست کانتیننتال GT3 ،از معرفی نسل دوم کانتیننتال GT3 بسیار هیجان زده هستیم.برای نیل به راندمان بهتر،هیچ قسمتی از اتومبیل بدون تغییر باقی نمانده،نتیجه تست های اولیه نیز همین موضوع را بازگو میکند.

بنتلی کانتیننتال GT3 آماده ی شکافتن جاده!

بنتلی تاریخچه روشنی در زمینه تولید اتومبیل های مسابقه ای برجسته از جمله Speed6 و Speed8 با موتور ۴.۵ لیتری برنده مسابقات ۲۴ ساعته لمان دارد.مهندسان بنتلی با بهره گیری از ساختار آلومینیومی موفق به رساندن وزن ماشین به کمتر ۱۳۰۰ کیلوگرم شده اند.وظیفه تامین قدرت بر عهده یک موتور ۸ سیلندر مجهز به ۲ توربوشارژر ساخت بنتلی با بیش ۵۵۰ اسب بخار نیرو است که سیستم روغن رسانی و گازهای خروجی و هوای ورودی آن مجددا طراحی شده است.

بنتلی کانتیننتال GT3 آماده ی شکافتن جاده!

قطعات ایرودینامیکی جدید برای ایجاد دانفورس بیشتر به بدنه عضلانی خودرو اضافه شده که شامل اسپلیتر جلو،بال عقب، سپرها، کاپوت، ستونهای جانبی و گلگیرهاست که همگی از جنس فیبرکربن می باشند.کانتیننتال GT3 یک سیستم تعلیق سفارشی نیز دارد(جناقی دوبل به همراه کمک فنرهای قابل تنظیم چهارجهته) دیسک های خنک شونده Alcon با ۶ پیستون در کالیپرهای جلو و ۴ پیستون در کالیپرهای عقب.

بنتلی کانتیننتال GT3 آماده ی شکافتن جاده!

کانتیننتال GT3 سوار بر ۴حلقه رینگ اسپرت از برند BBS و از درون مجهز به لوله های ضد واژگونی از جنس فولاد با ۶ مهار می باشد.
برنامه ۶ ماهه برای تست این خودرو در جریان است که شامل تست شبیه سازی مسابقه ۲۴ ساعته استقامت نیز می باشد.


مترجم : سیاوش مرادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار