کد خبر: ۱۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 12
به گزارش آی تابناک :  نرم افزار های مختلفی در زمینه پخش ویدیو در گوگل پلی وجود دارد که ما امروز به بررسی 6 تا از بهترین آنها خواهیم پرداخت.

1. MX Player

این نرم افزار رابط کاربری آسان و ساده ای برای استفاده دارد و تقریبا تمامی فرمت های ویدیویی و صوتی را پشتیبانی می کند. MX Player یکی از اولین پخش کننده های ویدئویی Android است که از رمزگشایی چند هسته ای پشتیبانی می کند.
از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از زیرنویس ، بزرگنمایی تصویر و متن ، جلو و عقب بردن فیلم و همچنین قفل کودک روی صفحه نمایش اشاره کرد.

این برنامه یه صورت رایگان می باشد و فقط دارای تبلیغات درون برنامه ای است.برای دانلود کلیک کنید.

 معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو در اندروید !!

2. VLC for Android

یک نرم افزار Open Source می باشد که از فایل های ویدیویی و صوتی با فرمت های مختلف، همچنین از ویدیو های اینترنتی نیز پشتیبانی می کند. صفحه پخش ویدیو طراحی خوبی دارد و می توانید ویدیو ها رو در حالت تمام صفحه مشاهده کنید و با کنترل های حرکتی صدا و نور ضفحه را تنظیم کنید.
از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از زیر نویس ، چند آهنگ صوتی و تنظیمات اختصاصی صدا نام برد.

این نرم افزار کاملا رایگان و بدون تبلیغ و بدون خرید درون برنامه ای می باشد.برای دانلود کلیک کنید.

معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو در اندروید !!

3. FIPE Player

این نرم افزار ویدیو های 4k و 1080P را بدون ضعف و روان اجرا می کند. ویژگی جالب آن استفاده به صورت POP-up می باشد یعنی در حالی که ویدیو را می بینید بتوانید از نرم افزار های دیگر استفاده کنید و حتی اندازه صفحه پخش ویدیو را تغییر دهید.
پشتیبانی از بیشتر فرمت های ویدیویی و صوتی،کدک های محبوب و همچنین قابلیت اضافه کردن کدک های مختلف از دیگر ویژگی های است که میتوانیم اشاره کنیم.همچنین دارای قابلیت قفل و فیلم برداری را نیز داراست .از زیر نویس ، شتاب سنج ، چند آهنگ صوتی نیز پشتیبانی می کند.
این نرم افزار رایگان بوده ولی تبلیغات درون برنامه ای دارد.برای دانلود کلیک کنید.

معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو در اندروید !!

4. BS Player

این نرم افزار هم تقریبا از بیشتر فرمت های ویدیویی و صوتی پشتیبانی می کند. دارای قابلیت پخش سخت افزاری است که باعث افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری می شود.
از ویژگی های دیگر آن می توانیم به تغییرات پوسته برای پخش ویدیو و رابط کاربری ساده و روان اشاره کرد. همچنین قابلیت POP-up برای استفاده از قابلیت چند وظیفه ای در آن به کار گرفته شده است.

نسخه Lite این برنامه رایگان است اما دارای تبلیغات درون برنامه ای می باشد.برای دانلود کلیک کنید.

معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو در اندروید !!

5. PlayerXtreme Media Player

این نرم افزار تمام فایل های شما را دسته بندی می کند و دارای یک سازنده زیر نویس درون ساز است که توانایی همگام سازی زیر نویس را داراست. پشتیبانی از پخش فایل های ویدیویی و صوتی به صورت آنلاین از کامپیوتر، وبسایت و حافظه شبکه ای می باشد.تصاویر نمایشی را نیز با استفاده از سخت افزار بهبود می بخشد.
از دیگر ویژگی های آن می توانیم به تغییر اندازه متن زیرنویس، تکرار و جابجایی فایلهای ویدیویی و صوتی و همچنین پخش در پس زمینه اشاره کرد.
این نرم افزار رایگان است.برای دانلود کلیک کنید.

معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو در اندروید !!

6. XPlayer

یکی از نرم افزارهای محبوب در پلی استور می باشد که می تواند ویدیو های شما را در یک فولدر اختصاصی مخفی کند.قابلیت دانلود زیر نویس و تنظیم آن با ویدیو را نیز داراست.از اکثر فرمت های ویدیویی و صوتی پشتیبانی می کند و طبق گزارش کاربران فرمت HEVC X265 را بدون  تاخیر اجرا می کند.صدا و روشنایی را براحتی می توان تنظیم کرد.ویدیو ها را می توان بر اساس تاریخ ، اندازه ،نام مرتب سازی کرد.

این برنامه رایگان بوده و دارای خرید درون برنامه ای می باشد.برای دانلود کلیک کنید.

معرفی 6 تا از بهترین نرم افزارهای پخش ویدیو در اندروید !!


منبع

مترجم :سعیدپوری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار