تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 12
روش های ایمن ماندن در تلگرام به شرح زیر است:
به گزارش آی تابناک : از ذخیره کردن شماره افراد ناشناس به شدت خودداری کنید. در صورت ذخیره کردن شماره شما برای اون فرد ارسال میشود.
 
 از کلیک کردن بر روی لینکهایی که با عبارت زیر شروع نمیشوند به شدت حذر کنید. تنها لینکهایی امن هستند که با @ و یا   http://telegram.me    telegram.meشروع میشوند، ولاغیر.از نصب برنامه های غیر رسمی تلگرام مانند تلگرامهای رنگی و موبوگرام و... حذر کنید .

 به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی شماره خود را در هیچ سایتی ذخیره نکنید، خصوصا سایتهایی که لینک انها در تلگرام پخش میشود. هرچند که گفتیم کلا از کلیک روی این قبیل لینکها حذر کنید. 

 اگر تلگرام کدی برای شما ارسال کرد اون کد را به هیچ عنوان به هیچ احدی ندید، حتی نزدیکان خود، چون قطعا با شماره شما یک تلگرام نصب کرده تا جاسوسی کند و برای تکمیل شدن نصب به شدت به ان کد نیاز دارد. 

در قسمت تنظیمات به قسمت امنیت تلگرام بروید و بخش امنیت دو مرحله ای یعنی 
two-step verifacation
را بدرستی تکمیل کنید.

 از کلیک بر روی رباتهایی که از ماهیت انها اطلاع ندارید به شدت حذر کنید، خصوصا رباتهایی که ادعا میکنند رفع ریپورت میکنند یا کسب در امد و... 
کلا رباتهای ایرانی رو در صورتی که نمیشناسید کلیک نکنید. 
تنها ربات امن، ربات درج زیر نویس و استیکر سازه. 

 نکته آخر: در صورتی که قبلا عکس پروفایل شما عکس خودتان بوده ان را حذف کنید. با فرستادن عکس جدید، عکسهای قبلی پاک نمیشوند، باید به صورت دستی پاک کنید.
 
 در صورتی که موارد فوق را رعایت کنید هیچ احدی در دنیا قادر به هک کردن شما نخواهد بود.






منبع : بازارنیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار