کد خبر: ۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 12
برخی شایعه ها در ارتباط با گوشی سامسونگ گلکسی X وجود دارند که حکایتگر استفاده از نمایشگر دوگانه در این گوشی هستند و به این ترتیب، در صورت صحت این شایعه ها، گلکسی X، نخستین گوشی سامسونگ خواهد بود که از فناوری نمایشگر دوگانه بهره می برد. در این بین، حق ثبت اختراع یک اپلیکیشن جهت نمایش در نمایشگر دوگانه نیز بحث در باب گلکسی X را داغ تر کرده است.
به گزارش آی تابناک : با توجه به آن که استفاده از نمایشگر دوگانه یک  فناوری جدید است، تصورات متفاوتی از نحوه ی عملکرد نمایشگر دوگانه و در کل گوشی ای که از نمایشگر دوگانه بهره مند است وجود دارد. اما اگر به تصویر زیر نگاه می کنید، می توانید تا حدودی با نحوه ی عملکرد نمایشگر دوگانه و در کل کار با گوشیِ دارای نمایشگر دوگانه آشنا شوید. چنان که در تصویر مشخص است، تصاویر مربوط به بازی و محیط آن در نمایشگر بالا و تصاویر مربوط به کنترل بازی در نمایشگر پایین قابل مشاهده اند. این امر برای مطالعه ی کتاب نیز به همین سان است. یعنی متن کتاب در نمایشگر بالا و اطلاعات مربوط به آن در نمایشگر پایین قابل مشاهده خواهد بود.
به نظر می رسد استفاده از نمایشگر دوگانه می تواند نقطه ی عطفی در گوشی های هوشمند باشد و قابلیت های آن ها را وسعت بیشتری بخشد.






منبع : گویا آی تی 




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار