کد خبر: ۱۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 11
هر روز کمپانی های کمتر شناخته شده ی بیشتری شروع به پرده برداری از اتومبیل های برقی با ارقام نجومی میکنند و در این بین Remac هم باید از یک جایی شروع میکرد و این کمپانی کرواسیایی حالا تصمیم به پرچمداری انقلاب ابرخودروهای برقی گرفته است.
به گزارش آی تابناک :‌ هر روز کمپانی های کمتر شناخته شده ی بیشتری شروع به پرده برداری از اتومبیل های برقی با ارقام نجومی میکنند و در این بین Remac هم باید از یک جایی شروع میکرد و این کمپانی کرواسیایی حالا تصمیم به پرچمداری انقلاب ابرخودروهای برقی گرفته است.

این ابر خودروی تمام برقی نیروی  ۶ موتور الکتریکی را به هر ۴ چرخ منتقل میکند.نیرویی سرگیجه آوری معادل ۱۲۵۰ اسب بخار و گشت آور خیره کننده ی ۳۶۵۰ پوند.
خودرو Tychon Speed نهایت اتومبیل های برقی با قدرت ۱۲۵۰ اسب بخار

تحقیقات برای ساخت این ابرماشین از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و نام آن از نام ذره ی فرضی با سرعتی فراتر از سرعت نور برگرفته شده است.

به لطف بدنه ی فیبرکربنی وزن خودرو ۱۳۳۸ کیلوگرم است که در تلفیق با قدرت سرسام آور موتورهای الکتریکی شتاب ۰-۶۲ مایل زیر ۳ ثانیه،۱۲۰ مایل زیر ۷ ثانیه و حداکثر سرعتی فراتر از ۲۴۰ مایل بر ثانیه را برای خودرو به ارمغان می آورد.

خودرو Tychon Speed نهایت اتومبیل های برقی با قدرت ۱۲۵۰ اسب بخار

طراحی الهام گرفته شده از جت های جنگی ظاهری خشن و فراتر از Batmobile (خودرو بتمن) را برای ماشین رقم زده است.

خودرو Tychon Speed نهایت اتومبیل های برقی با قدرت ۱۲۵۰ اسب بخار

بال عقب قابل تنظیم و فعال خودرو و ۴ بال ثابت جلو مقادیری متغییر از نیروی رو به پایین را محیا می کند.کمینه مقدار دانفورس ۴۰۰ پوند است که به راحتی قابل افزایش تا ۱۰۰۰ پوند می باشد.خودروی مذکور در حالت غیر مسابقه و در رانندگی شهری، بردی معادل ۱۵۰ مایل را ارائه می کند.گرچه هنوز در حد یک پروتوتایپ است.

مترجم :‌ سیاوش مرادی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار