کد خبر: ۱۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 11
اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت‌های معتبر فناوری و تحلیلی اپل حاکی از آن هستند که این کمپانی در حال کاربر روی تولید هدست واقعیت مجازی مستقل و ویژه‌ای است.
به گزارش آی تابناک : تیم کوک پیش‌ از این اعلام کرده بود که فناوری واقعیت افزوده هنوز برای ساخت دستگاه‌های با کیفیت ارائه‌ دهنده این قابلیت وجود ندارد.
بدین‌ ترتیب و مطابق اخبار منتشره، به نظر می‌رسد که این کمپانی در طی پروژه‌ای -که با کد T288 شناخته می‌شود- قصد دارد تا هدست مستقلی را تولید نموده و بسیاری از نقص‌های هدست‌های واقعیت افزوده دیگر را در آن برطرف سازد.
 
این هدست ویژه -که هنوز نام‌گذاری نشده است- مجهز به پردازنده منحصربفردی است که می‌تواند سیستم‌‌عامل طراحی شده مناسب برای واقعیت افزوده را به اجرا دربیاورد.
 
همچنین انتظار می‌رود که اپل این دستگاه جدید را تا سال 2019 میلادی به پایان رسانده و تولید انبوه و عرضه آن را از سال 2020 میلادی آغاز کند.
 
گفتنی است از نظر اپل دستگاه‌هایی مانند هولولنز مایکروسافت که چندان ظریف نبوده و برای استفاده از آن، کامپیوتر شخصی بسیار قدرتمندی موردنیاز است، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران روزمره باشد.
 
بدین‌ ترتیب اپل می‌تواند با استفاده از تراشه‌های ترکیب‌کننده پردازنده، پردازنده گرافیکی، هوش مصنوعی و رم در ساختمان این هدست، بسیاری از نقص‌های هدست‌های امروزی مانند نیاز به کامپیوترهای قوی یا حتی اندازه بزرگ آنها را برطرف سازد.
 
با این‌ وجود، هنوز دو سال تا زمان ساخت و ارائه این محصول زمان باقی است و نمی‌توان با قطعیت کامل درباره تمامی ویژگی‌های این گجت جدید اپل صحبت نمود.





منبع : ایتنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار