کد خبر: ۱۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 11
بر اساس گزارشات منتشر شده اپل به تازگی کمپانی «InVisage» را خریداری کرده که توسعه دهنده فناوری سنسور «QuantumFilm» برای افزایش چند برابری کیفیت دوربین های تصویربرداری محسوب می شود.
به گزارش آی تابناک : «QuantumFilm» که بر ذرات کوچکی به نام نقط کوانتومی مبتنی است سه مزیت بزرگ را برای کابر به ارمغان می آورد که عبارتند از :

افزایش سه برابری محدوده داینامیک که در بهبود کیفیت تصویر نقش زیادی دارد، تصویربرداری شفاف از صحنه های با سرعت بالا از قبیل مسابقات ورزشی، کوچک بودن سنسور و عدم ایجاد برجستگی در پنل پشتی موبایل .


بهبود کیفیت تصویر با QuantumFilm
از طرف دیگر این فناوری می تواند در بهینه سازی سیستم Face ID و دروبین سلفی آیفون 10 نیز به اپل کمک کند، چرا که این اسمارت فون برای احراز هویت کاربر از پرتوهای مادون قرمز استفاده می کند و کمپانی InVisage نیز تاکید کرده که سنسورهای مادون قرمز آنها نسبت به مدل های فعلی کوچکتر و حساس تر هستند.

گفتنی است پیچیدگی بالای دوربین TrueDepth و سیستم شناسایی چهره یکی از دلایل کمبود موجودی آیفون 10 عنوان شده است، با توجه به این موضوع ممکن است هدف اپل از خرید این کمپانی علاوه بر افزایش کیفیت تصاویر، ساده سازی این سیستم و تسهیل فرایند تولید آن باشد.






منبع : سی نت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار