کد خبر: ۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 January 23
اخیرا ویدئویی از یک طرح مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و البته باعث شده بحث پیرامون آینده پرچم‌دارها داغ شود.
طرحی مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 8 را ببینید


در حالی که هنوز سامسونگ گلکسی اس 7 روانه بازارها نشده است، بسیاری برای آشنایی با جانشین آن، یعنی گلکسی اس 8 آماده می‌شوند. در همین راستا، اخیرا ویدئویی از یک طرح مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و البته باعث شده بحث پیرامون آینده پرچم‌دارها داغ شود.


طرحی مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 8 را ببینید


به گزارش «آی تابناک»، از طرفداران پر و پا قرص سامسونگ باشید، پتنت‌های متفاوتی را از این شرکت دیده‌اید. یکی از این پترن‌ها از دستگاهی قابل اسکرول کردن حکایت دارد و پتنتی دیگر نشان دهنده یک صفحه نمایش ذوزنقه‌ای شکل است تا مشخص شود ابتکار و نوآوری چه اهمیتی در آینده گوشی‌های هوشمند و به ویژه پرچمدارها دارد.


طرحی مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 8 را ببینید


اکنون، در یک نمونه ساختگی مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 8 می‌توان دید که صفحه نمایشی خمیده در دو لبه گوشی جذابیتی فوق‌العاده به آن بخشیده است. در پایین گوشی نیز درگاهی برای حافظه microSD در نظر گرفته شده که درست در کنار بلندگوی آن قرار دارد. اگر مایلید، می‌توانید ویدئوی دیدنی این طرح جالب را در ادامه ببینید:




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار