کد خبر: ۱۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 11
همانند TOUCH ID به نظر می رسد FACE ID در نتایج عملکرد مثبتی داشته و کمپانی های اندرویدی تصمیم به استفاده از این فناوری گرفته اند.
به گزارش آی تابناک : همانند TOUCH ID به نظر می رسد FACE ID در نتایج عملکرد مثبتی داشته است. انتظار داریم تا اپل آن را از طریق نرم افزار بهبود ببخشد اما در کل FACE ID بیشتر به نظر جنبه تبلیغاتی دارد تا کاربردی .

خبر خوب برای کاربران اندروییدی این است که مجبور به صبر طولانی برای استفاده از این تکنولوژی نیستند زیرا انتظار می رود سال 2018 شرکت های چینی OPPO و XIAOMI  بتوانند راه حال مشابه ای را به گوشی های خود اضافه کنند.

تحلیلگز KGI اعلام کرده بود که باور دارد FACE ID و دوربین TRUEDepth برای اپل 2.5 سال طول کشیده است که در صورتی که این اطلاعات درست باشد اندرویید برای اجرا این تکنولوژی به زمان کمتری نیاز خواهد داشت. شاید هم عملکرد بهتری نسبت به آیفون داشته باشد.

اصولا تمامی کمپانی ها علاقه دارند که از ویژگی های یکدیگر استفاده کنند مخصوصا اگر ویژگی در حال پیشرفت باشد.مخصوصا کمپانی های اندروییدی که علاقه خاصی به پیشرفت دارند.طبق شایعات احتمال دارد سامسونگ در گلکسی S9 خود FACE RECOGNITION را با  پیشرفت چشم گیری عرضه کند.

مترجم : سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار