کد خبر: ۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 09
سال گذشته کمپانی مایکروسافت LinkedIn را با قیمت 26 میلیارد دلار خریداری کرد و وعده داد تا این سرویس را با سری برنامه های آفیس یکپارچه کند. چند ماه پیش اپ لینکدین برای ویندوز 10 منتشر شد و حالا مایکروسافت یک دستیار هوشمند برای کارایی بیشتر سرویسش معرفی نموده است: Resume Assistant.

به گزارش آی تابناک : به کمک این دستیار هوشمند، لینکدین اکنون با Word یکپارچه شده و بنابراین کاربران سرویس Office 365 به صورت مستقیم می توانند از طریق ورد رزومه خود را بسازند و به این سرویس اجتماعی-تجاری منتقل کنند. جدا از اینکه قابلیت ویرایش رزومه ها را نیز دارید.

Resume Assistant از امروز در دسترس مشترکین Office 365 قرار گرفته و برای عرضه جهانی باید کمی صبر کنید

اما بخش جالب تر Resume Assistant راهنمایی کردن کاربران برای نوشتن رزومه ها هست. توضیح توانایی ها در یک رزومه چالش های خودش را دارد و Resume Assistant با نشان دادن رزومه های مشابه به کاربر او را در توصیف بهتر کارش کمک می کند.

همچنین دستیار لینکدین به کاربران پیشنهاد می دهد تا از چه کلماتی بهتر است استفاده کرده و با انتشار لیست های شغلی می گوید که کمپانی ها دقیقا به دنبال چه چیزهایی هستند. لینکدین پیشتر به خاطر سادگی اش بین کاربران محبوبیت زیادی داشت و حالا همگام سازی آن با نرم افزار ورد باعث می شود تا کارها سریع تر از همیشه انجام شوند.






منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار