کد خبر: ۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 09
اسکایپ عمدتا یک ابزار تجاری است، اما مایکروسافت تصمیم گرفته است که اسکایپ به یک جنبه سرگرمی نیاز دارد مانند دیگر خدمات ارتباطی، که برای مدت طولانی از این ابزارها بهره می برند

مایکروسافت اسکایپ را با افکت های عکس Snapchat به روز می کند

به گزارش آی تابناک: اسکایپ عمدتا یک ابزار تجاری است، اما مایکروسافت تصمیم گرفته است که اسکایپ به یک جنبه سرگرمی نیاز دارد مانند دیگر خدمات ارتباطی، که برای مدت طولانی از این ابزارها بهره می برند.بنابراین، با شروع این هفته، مایکروسافت جلوه های عکس در اسکایپ را معرفی می کند.
این افکت های هوشمند عکس، کاربران اسکایپ می توانند آنچه در عکس هست را با این افکت ها تغییر دهند.این گزینه برای استفاده بسیار آسان  است،به سادگی عکس بگیرید، روی دکمه جادویی در بالای صفحه ضربه بزنید و به جلوه های عکس جدید دسترسی پیدا کنید.
به گفته مایکروسافت، این اثرات عکس عبارتند از :شبهت به افراد مشهور، برچسب چهره هوشمند، محل و آب و هوا، تغییر چهره رمز آلود.
علاوه بر این، آنها همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین شما باید آنها را در روزهای مختلف هفته و در طول تعطیلات برای به دست آوردن اثرات مختلف امتحان کنید.
جلوه های عکس جدید در هر دو سیستم عامل Android و iOS قابل دسترسی است و می توانید از آنها در مکالمات و هایلایت ها استفاده کنید.اطمینان حاصل کنید که برنامه اسکایپ خود را به آخرین نسخه به روز کرده اید تا از پیشرفتهای جدید برنامه بهره مند شوید.

مترجم: پیمان نجفی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار