کد خبر: ۱۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 09
کمپانی اچ تی سی به دنبال راه اندازی برنامه ای چند میلیون دلاری به نام «Vive Arts» است که به موزه ها و دیگر مراکز هنری امکان ایجاد، توسعه و به اشتراک گذاری آثار هنری در قالب واقعیت مجازی را می دهد.

به گزارش آی تابناک : شرکت «Vive» از زمان راه اندازی فعالیت زیادی در زمینه های هنری داشته و با موزه های مختلفی در سراسر دنیا همکاری کرده است. «جوئل برتون» معاون استودیو «Vive» در این باره می گوید:

هدف ما از معرفی برنامه Vive Arts استفاده از پتانسیل واقعیت مجازی در هنر و فراهم کردن امکان دسترسی به میراث فرهنگی جهانی برای همگان است. ما برای هنرمندان و علاقمندان امکان تجربه و تفسیر هنر و فرهنگ را به روشی جدید فراهم می کنیم.

نخستین پروژه ای که قرار است Vive Arts در آن پیاده سازی شود، نمایش آثار «آمادئو مودیلیانی» در نگارخانه «تیت مدرن» لندن است، که طی آن اطلاعاتی از زندگی این هنرمند ایتالیایی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

علاوه بر این کاربرانی که در محل نمایشگاه حضور ندارند، از طریق استور واقعیت مجازی «Viveport» امکان بازدید از این نگارخانه را خواهند داشت.

این کمپانی قرار است با همکاری موزه هایی در تایپه، برلین، واشنگتن، پاریس و لندن آثار هنری مختلفی را در اپ استور Viveport قرار دهد.







منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار