کد خبر: ۱۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 08
شرکت اینتل سازنده بخش های پردازشی-گرافیکی است که به صورت مجتمع در پردازنده ها (IGPU) و یا تراشه های MCM و... به تولید می رسند. برخی از SOC و پردازنده های مجتمع این شرکت حتی در سیستم های صوتی و تصویری، مولتی مدیا و کامپیوترهای نشیمن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اینتل به تازگی اعلام کرده است که در درایور جدید گرافیکی خود، امکانات جدیدی را برای کاربردهای مولتی مدیا افزوده است.

به گزارش آی تابناک : درایور جدید سیستم عامل ویندوز (GDW) در ورژن 15.60 WHQL به شماره 15.60.0.4849 برای تمامی پردازشگرهای گرافیکی در پردازنده ی های SkyLake، KabyLake و CoffeeLake منتشر خواهد شد. به عبارت ساده تر تمامی پردازنده های کلاس دسکتاپ و لپ تاپ اینتل از نسل ششم تا کنون، از درایور جدید پشتیبانی خواهند کرد. این بروزرسانی از طریق Windows 10 Fall Creators Update نیز ممکن بوده و در صورت لزوم می توان آن را به صورت دستی نصب نمود. نخستین امکانی که در این بروزرسانی شاهد آن هستیم، ارائه فناوری HDR برای پخش کننده های آنلاین از جمله Netflix و YouTube است.

دومین تغییر که البته لازمه ی پخش HDR نیز خواهد بود، پشتیبانی از سیستم رنگ 10 بیتی است که بیش از 1 میلیارد رنگ را برای مانیتور و نمایشگرهای 10 بیتی فراهم می سازد که از طریق رابط HDMI خارج می گردد. سومین تغییر نیز پشتیبانی از کدک های جدید و شتاب دهنده های مدرن است که پس از DirectX 12 معرفی شده اند. و اما آن دسته از کاربرانی که به کارت گرافیک های تخصصی تر اینتل (سری Iris Pro) مجهز هستند نیز با دریافت بروزرسانی جدید درایور 15.60، بهبود هایی را در بازی های Middle-earth: Shadow of War، Pro Evolution Soccer 2018، Call of Duty: WWII، Destiny 2 و Divinity: Original Sin دریافت خواهند کرد.







منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار