کد خبر: ۱۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 08
سامسونگ در سه ماه دوم امسال با توجه به در اختیار داشتن سهم 33.7 درصدی از بازار فروش به عنوان پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در آمریکا محسوب شد ...
به گزارش آی تابناک  : سامسونگ در سه ماه دوم امسال با توجه به در اختیار داشتن سهم 33.7 درصدی از بازار فروش به عنوان پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در آمریکا  محسوب شد ، در حالی که اپل با 25.4 درصد از بازار نزدیکترین رقیب سامسونگ محسوب  می شد.

طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از شرکت های تحلیلگر در بازار آمریکا ، نشان می دهد سامسونگ از رتبه اول فروش سقوط کرده و جای آن اپل خود را به رتبه اول رسانده است . البته این امر واقعیتی که سامسونگ یکی از پر فروش ترین برندهای گوشی همراه در ایالات متحده است را انکار نمی کند.

طبق گزارش کمپانی سامسونگ ، حدود 9.9 میلیون دستگاه را در در 3 ماه سوم به فروش رسانده است که 25 درصد از بازار فروش را تشکیل میدهد. که در مقایسه با سال قبل یک درصد بیشتر توانسته محصولات خود را به فروش برساند.

در مقابل کمپانی  اپل در حدود 12 میلیون دستگاه در این 3 ماه به فروش رسانده است که 30 درصد از بازار را تشکیل می دهد که در مقابل سال گذشته در این بازه زمانی اپل 2 در صد کاهش فروش داشته البته شاید دلیل آن هم انتظار افراد برای عرضه آیفون X باشد.

اصولا مشتریان اپل در 3 ماه سوم بعد از معرفی گوشی های جدید اپل اقدام به خرید محصولات جدید می کنند و همین علت شاید یکی از دلایل برتری سامسونگ در 3 ماه دوم سال باشد.

مترجم:سعید پوری
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار