کد خبر: ۱۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 06
هر هفته عناوین خوبی برای اکس باکس وان منتشر می‌شود اما بیشتر صاحبان این کنسول به دلیل بازاریابی نامناسب آن‌ها را از دست می‌دهند. Xbox Wire آن‌ها را به شما نشان می‌دهد اما پیشنهادات خوبی را در اختیار کاربران نمی‌گذارد و علاوه بر آن لیستشان هم معمولا ناقص است. بسیاری از این عناوین خوب هستند و این شرم آور است که کسی به آن ها توجه نمی‌کند.

به گزارش آی تابناک : 

Super Lucky’s Tale

Super Lucky’s Tale یک بازی سه بعدی با گرافیک جذاب است که به سرعت دل گیمرها را با خود می‌برد و امسال در کنفرانس مطبوعاتی E3 مایکروسافت معرفی شد. این عنوان دنباله بازی واقعیت مجازی Lucky’s Tale ( توسعه یافته تیم Playful) است. مردم همیشه برند ایکس باکس را به خاطر کمبود بازی های انحصاری، مخصوصا بازی های کودکانه، مورد نقد و نکوهش قرار می‌دهند و حال با آمدن بازی Super Lucky’s Tale، کاربران راضی خواهند شد.

Sonic Forces

Sonic Forces هم‌‌زمان با عنوان Sonic Mania در رویداد بیست و پنجمین سالگرد این فرنچایز، معرفی شد. این بازی آخرین عنوان سری سونیک است و به مردم امکان بازی با سونیک مدرن و یا کلاسیک را می‌دهد. سونیک مدرن مراحل سه بعدی را ارایه می‌دهد در حالی که سونیک کلاسیک همان بازی دو بعدی مشهور سونیک را نشان می‌دهد. هم چنین شما قادر به ساخت شخصیت دلخواه خود هستید.

Need for Speed Payback

Need for Speed Payback دقیقا یک هفته قبل از مراسم E3 2017 معرفی شد. Payback در جهانی باز اجرا می‌شود و از بخش تک نفره آفلاین نیز بهره مند خواهد بود. سه شخصیت برای شما آماده شده‌اند و هر کدام از آن ها مهارت های مسابقه‌ای بخصوص خود را دارند و به شما کمک می‌کند تا از پس چالش های بازی بر بیایید. خوشبختانه، این بازی از نسخه قبلی خود بهتر عمل می‌کند.

Hitman: Game of the Year Edition

بازی مخفی کاری محبوب هیتمن، با کالکشن کامل از سری چند قسمتی 2016 بازگشته است. این بازی چهار ماموریت کمپین جدید نیز شامل می‌شود که هر کدام در شهر های زیبایی چون ساپینزا، کلرادو، هوکایدو و بانکوک اتفاق می‌افتند. نسخه Game of the Year آن هم شامل سه لباس و اسلحه اضافی است تا شما بتوانید اهداف خود را خیلی شیک و مجلسی از پا دربیاورید.

Hand of Fate 2

Hand of Fate 2 یک بازی اکشن کارتی است که توسط تیم شرکت Defiant توسعه یافته است. شما برای سرنوشت امپراطوری بازی می‌کند و با چالش های جدید که به روی میز می‌آیند، مواجه می‌شوید. همراهانتان در کنار شما با بازی های کارتی سنتی به مبارزه می‌پردازند.

علاوه بر این بازی ها، Jeopardy! و Outcast: Second Contact و The Elder Scrolls Online: Clockwork City و Wheel of Fortune و Assault Android Cactus و 911 Operator و Syberia 3: An Automaton with a Plan نیز عرضه می‌شوند. عناوین پر فروش بسیاری در هفته آینده عرضه نمی‌شوند اما هنوز هم بازی های خوبی درمیان آن‌ها برای افراد مختلف با علایق متفاوت وجود دارد.







منبع : MSPOWERUSER 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار