کد خبر: ۱۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 06
به هر دلیلی ممکن است هر یک از شما خواهان مخفی کردن آیکون برخی اپلیکیشن های اندرویدی گوشی خود باشید. بایستی بدانید که این کار، علاوه بر آن که ممکن است، آسان نیز هست.

به گزارش آی تابناک : این نوشتار را تا به انتها بخوانید تا شما را با روش مخفی کردن اپلیکیشن های اندرویدی آشنا سازیم.

روش های مخفی کردن اپلیکیشن ها در گوشی های سامسونگ

مخفی کردن اپلیکیشن ها در گوشی های سامسونگ بسیار ساده می باشد. با استفاده از پوشه ی مخفی [=Secure Folder] می توان اپلیکیشن ها را از نظرگاه افراد دیگر مخفی کرد. امکان قفل پوشه ی مخفی با پین کد، رمز الگو و پسورد وجود دارد. افزون بر خودِ پوشه، امکان قفلِ هر یک از فایل ها نیز میسر است.
البته استفاده از پوشه ی مخفی تنها راهِ مخفی کردن اپلیکیشن های سامسونگ نیست. با طی کردن مسیر زیر نیز می توانید به مخفی کردن اپلیکیشن ها بپردازید:
Setting> Display> Home screen> Hide apps
شایان ذکر است که پس از مخفی کردن آیکون ها، باز هم آن ها در بخش جستجو و همچنین برنامه های اخیر قابل دسترس خواهند بود.

 

روش های مخفی کردن اپلیکیشن ها در گوشی های ال جی

در گوشی های ال جی نیز برای مخفی کردن اپلیکیشن ها مانعی پیش روی شما نیست. مسیر زیر را طی کرده و پس از آن هر کدام از اپلیکیشن هایی که خواهانِ مخفی کردن آن ها هستید را انتخاب کنید:
Setting> Display> Home screen> Hide apps
در برخی گوشی ها در قسمت رابط کاربری امکان مخفی کردن اپلیکیشن ها فراهم شده است. در ال جی وی ۳۰ می توان در هوم اسکرین بر روی گزینه ی hide Apps تپ کرد و پس از انتخاب اپلیکیشن ها هر یک از آن ها را مخفی ساخت.

روش های مخفی کردن اپلیکیشن ها در گوشی های ال جی

در گوشی های اچ تی سی نیز به مانند گوشی های سامسونگ و ال جی امکان مخفی کردن اپلیکیشن ها فراهم می باشد. در گوشی های اچ تی سی می توانید با انتخاب گزینه ی Show/hide apps در منوی اپلیکیشن ها، آن موارد که خواهان مخفی کردنشان هستید را انتخاب کنید.

 

استفاده از لانچرها برای مخفی کردن اپلیکیشن ها

چنان چه در گوشی شما امکان مخفی کرده اپلیکیشن ها به سادگی فراهم نیست، می توانید از لانچر Nova و یا Apex استفاده کنید. شاید ظاهر این لانچرها آن چنان باب میلتان نباشد اما در هر صورت اگر خواهان مخفی کردن اپلیکیشن ها هستید این دو لانچر به کارتان می آیند.







منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار