کد خبر: ۱۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 06
همراه اول به‌منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی، تعرفه تماس رومینگ بین‌الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین خود در عراق را کاهش داد
به گزارش آی تابناک : بر این اساس از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا ۹ آذر ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه‌ای ۱۱۹۰ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه‌ای ۷۹۰ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه‌ای۳۹۰ تومان، ارسال پیامک ۲۵۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۱۹۰ تومان محاسبه می‌شود و دریافت پیامک رایگان است.
گفتنی است پیش از این، با تخفیف ویژه‌ای که همراه اول ارایه می‌کرد، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۱۲۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه‌ای۱۰۰۰ تومان، مکالمه داخلی عراق دقیقه‌ای ۸۰۰ تومان، ارسال پیامک ۵۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۰۰ تومان بود.
بر اساس این گزارش، علی‌رغم رایزنی‌های صورت گرفته برای تخفیف بیشتر در تعرفه‌های رومینگ و ارایه وای‌فای رایگان در کشور عراق، متاسفانه همکاری مناسبی از سمت اپراتورهای عراقی صورت نگرفت.
همچنین در خبری دیگر و  به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، توافق‌نامه تولید ۵۰۰ هزار تبلت و تلفن همراه ویژه کودکان و نوجوانان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل همراه اول و استاندار خوزستان در شرکت جی‌ال‌ایکس، در خرمشهر امضا شد.
از ویژگی‌های این محصولات که با هدف رفع دغدغه والدین برای حضور فرزندانشان در فضای مجازی طراحی و تولید می‌‌شود، می‌‌توان به امکان نظارت خانواده‌ها و تامین انواع برنامک‌ و محتوای جذاب و مورد نیاز کودک و نوجوان اشاره کرد.
بنا بر اعلام، برای اولین بار در کشور، فروش این دستگاه‌ها با هماهنگی همراه اول، در قالب فروش اقساطی، آسان و بدون ضامن برای خطوط دائمی معتبر ایجاد شده است تا تمامی اقشار  بتوانند به راحتی دستگاه خود را خریداری کنند. تبلت ها طوری برنامه‌ریزی و تنظیم شده‌اند که با سیم‌کارت‌های انارستانی و همراه اول کار کنند.
 






منبع : آی سی تی نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار