کد خبر: ۱۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 06
رئیس مرکز فن بازار ملی ایران از راه اندازی بازار فناوری یا فن بازار تخصصی سلامت و کشاورزی خبر داد.
به گزارش آی تابناک : اکبر قنبرپور، در خصوص وضعیت فن بازارهای تخصصی با بیان اینکه فن بازار یا بازار فناوری برای حوزه های خاص می توانند در سطح کل کشور فعالیت کنند، اظهار کرد: فن بازار تخصصی گاز ، اوایل امسال راه اندازی شد تا به صورت جداگانه در این حوزه بتوان بازاری برای فناوریها بدست آورد.

وی با بیان اینکه با فن بازار تخصصی، حوزه فعالیت هر فناوری اختصاصی خواهد شد، عنوان کرد: باید بر طبق نقشه جامع علمی کشور، ۸ حوزه را مد نظر قرار دهیم و فن بازار مربوط به آن را راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: از این رو با وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی و از سوی دیگر ستاد توسعه زیست فناوری مذاکراتی داشته ایم تا فن بازارهای سلامت، کشاورزی و فن بازار حوزه بیوتکنولوژی را داشته باشیم. در حال حاضر مقدمات آن فراهم شده است.

به گفته رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، فن‌بازار ملی ایران به‌عنوان تنها مرجع اطلاعات فناوری کشور، تحت نظارت پارک فناوری پردیس، با هدف رفع نیازهای اطلاعاتی افرادی که با مقوله تجاری‌سازی دانش فنی و مبادله آن سروکار دارند و نیز کمک به رفع مشکلات تجاری‌سازی نوآوری‌ها تأسیس شده است.

به گفته وی، بر این اساس، پارک فناوری پردیس از طریق ساختار شبکه فن‌بازار ملی ایران، مسئولیت ساماندهی فن‌بازارهای عمومی کشور و ایجاد فن‌بازارهای تخصصی در حوزه‌های مهم و اولویت دار کشور را برعهده دارد.







منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار