کد خبر: ۱۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 05
استودیو SMAC Games با انتشار دو تریلر جدید، آپدیت جدید بازی شوتر Tokyo 42 را در قالب بسته الحاقی برای پی سی منتشر کرد.

به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار بازی، استودیو SMAC Games و Mode 7، آپدیت جدیدی را برای بازی Tokyo 42 معرفی کرد که در حال حاضر برای کاربران پی سی در دسترس است و به‌زودی نیز برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز  منتشر می‌شود.

محتوای یاد شده، نقشه جدیدی را با نام Smaceshi’s Castle به بازی اضافه می‌کند که ۹۰ ماموریت چالش‌برانگیز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی همچنین سلاح‌های مختلفی را در خود جای داده است که در کنار سیستم مبارزات جدید به چشم می‌خورد. سیستم‌های جدید شامل حرکات پارکور، مخفی‌ کاری و غیره می‌شود.

آپدیت جدید که در قالب بسته‌ الحاقی به بازی اضافه شده است، هم‌اکنون با قیمت ۷.۹۹ دلار یا ۵.۷۹ یورو برای کاربران پی سی در استیم در دسترس است و همانطور که اشاره شد، در آینده‌ای نه چندان دور نیز برای کاربران کنسولی منتشر  می‌شود.

علاوه بر DLC پولی یاد شده، این به‌روزرسانی محتوای رایگانی را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد که شامل یک نقشه چند نفره می‌شود. نقشه جدید که با نام Bishops Itchington 42 به بازی اضافه شده است، در واقع از محیط واقعی در انگلستان الهام گرفته شده و بر این اساس به طور واقع‌گرایانه طراحی شده است.

در طی بازخورد‌های کاربران، سازندگان با این آپدیت بهینه‌سازی‌هایی در بخش مبارزات و مهمات بازی Tokyo 42 اعمال کرده‌اند. در آن سو درجه سختی‌های جدیدی نیز در بازی دیده می شود. سازندگان امیدوار هستند که با این به‌روزرسانی «بازی یک روند دوستانه‌تری را با کاربران جدید ایجاد کند، در حالی که رفته رفته آنها را با مکانیک پیچیده‌تر آن نیز بیشتر آشنا می‌کند».

سازندگان در مورد محتوای جدید Toko 42 نوشتند:

پاول فراموش کرده‌ است که برای محتوای جدید نقل‌قولی را آماده کند، از این رو این نقل‌قول ساختگی است و شما در حال خواندن آن هستید. پاول در کار خود مهارتی ندارد.

سازندگان ضمن اعلام این خبر دو تریلر جدید از این بازی منتشر کردند که نقشه جدید را به همراه DLC جدید به نمایش می‌گذارد. در پایین می‌توانید دو تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

تریلر محیط Smaceshi’s Castle

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن  HD720p

تریلر نقشه چند نفره Bishops Itchington 42

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن  HD720p




منبع : DUALSHOCKERS 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار