کد خبر: ۱۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - 2017 November 03
چهار پرچمدار سونی یعنی اکسپریا XZ1، XZ1 کامپکت، XZ پرمیوم و XZs با دوربین عقب های دارای لنز پهن تر عرضه می شوند. در حالی که این یک قابلیت مفید است و می توانید عکس هایی با زاویه بیشتر بگیرید، در برخی تصاویر عکس ها خراب به نظر می رسند. بسیاری از کاربران از خرابی دوربین های جدید اکسپریا شکایت داشته اند. سونی به این مسئله توجه کرده است و با ارائه یک به روزرسانی در صدد رفع مشکل می باشد.

به گزارش آی تابناک : به روزرسانی شامل گزینه "اصلاح خرابی عکس ها” به  عنوان یکی از تنظیمات دوربین می باشد. کاربران می توانند این گزینه را فعال کنند تا از شر مشکل عکس ها خلاص شوند. این گزینه در به روزرسانی اندروید اوریو که به تازگی برای XZ پرمیوم منتشر شده است موجود است. اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت از اوریو استفاده می کنند و تا آخر نوامبر از به روزرسانی دوربین بهره مند خواهند شد. مشکل اکسپریا XZs هر زمان که به روزرسانی اوریو را دریافت کند رفع می شود.
سونی در یک پست رسمی درباره مشکل دوربین اظهار نظر کرده است:
باید خاطر نشان کنیم که ما در حال فعالیت برای ارائه بهترین تجربه کاربری به مشتریانمان هستیم و بازخورد شما را جدی گرفته ایم. ما برای اصلاح مشکل و افزایش گزینه های عکسبرداری تلاش کرده ایم.

مدل های ما شامل دوربین جدید Motion Eye می باشند و XZ پرمیوم، XZs، XZ1 و XZ1 کامپکت مجهز به لنز پهن می باشند. این لنز تجربه ۳ بعدی را با قابلیت عکسبرداری قسمت بیشتری از سوژه ارائه می دهد. در حالی که این مشکل در دیگر لنزهای پهن موجود در بازار نیز وجود دارد، ما به نظرات شما توجه کرده ایم و گزینه ای جدید در منو دوربین به نام "اصلاح خرابی عکس ها” در نظر گرفته ایم تا تاثیر این مشکل را به حداقل برسانیم. این گزینه با به روزرسانی نرم افزاری جدید برای XZ پرمیوم، XZs، XZ1 و XZ1 کامپکت در دسترس خواهد بود.

سامسونگ پچ امنیتی ماه اکتبر را برای گلکسی نوت ۸ و گلکسی S6 اج ارائه می کند
سامسونگ به روزرسانی گلکسی نوت ۸ و گلکسی S6 اج را شروع کرده است. این به روزرسانی شامل پچ امنیتی اندروید ماه اکتبر برای دستگاه های مذکور است.
به دلایل امنیتی، سامسونگ در مورد قسمت های آسیب پذیر صحبتی نکرده است. با این حال، تغییرات انجام شده ۲۲۱ مورد آسیب پذیر مربوطه به تجربه سامسونگ (با نام قبلی TouchWiz ) و سیستم اندروید را رفع می کند.

اکنون به روزرسانی نوت ۸ تنها برای کاربران چین و هنگ کنگ در دسترس است. اما به روزرسانی S6 اج برای کاربران بریتانیا نیز ارائه شده است. در حال حاضر این تغییرات محدود هستند، اما تا هفته های آتی گسترش می یابند.
کاربران گلکسی نوت ۸ و S6 اج می توانند به صورت دستی از وجود به روزرسانی مطلع شوند. (Setting>About Device>System Updates)







منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار